![]() |
knobbeltje
Hey,
Dit is geen dringende vraag ofzo, maar ik vraag het me alleen af. Ik heb van de week een knobbeltje ontdekt vlakbij m'n oor, net voor m'n oor zeg maar. Het is heel hard, en als je er op drukt doet het een beetje pijn. Weet iemand wat dit is? |
misschien een vetbultje, of een wratje?? zou het anders niet weten....ik zou het gewoon ff aanzien en zla het zo blijft of erger word zou ik ff naar de huisarts gaan...
|
Een wratje kan niet, want ik ben vergeten te vermelden dat het onderhuids zit.
|
Waarschijnlijk een puistje ofzo. Zoals eerder gezegd zou ik het even aankijken en anders naar de dokter gaan.
|
Ik heb soms ook wel dat ik een "knobbeltje" voel (vooral op mn gezicht) onder mn huid. Vaak is dat het begin van een puistje. Maar als ik dat voel ben ik er vaak op tijd bij zeg maar en komt het puist niet "door".
Anders zou het misschien een vetophoppinkje zijn. :) |
als het heel hard is, dan is het waarschijnlijk geen vetbobbeltje want hard vet zit niet onderhuids. Ben je misschien gevallen of met je hoofd ergens tegen aan gekomen? Het kan een doodgewone bult zijn, vooral ook omdat je zegt dat aanraking pijn doet. Dan hoort het wel na een weekje ofzo weg te gaan.
|
Citaat:
|
Ontstoken/verstopt talgkliertje waarschijnlijk.
|
Citaat:
Hoe groot is het? Is het een bolletje? etc.. |
Citaat:
|
Onderhuids, zeg je, maar je huid is dikker dan je denkt. Ik dacht ook een onderhuidse knobbel te hebben, maar toen de huisarts 'm eruit haalde zat 'ie in de onderste laag van mijn huid. Hij zei dat het niks was, een huisarts krijgt tien mensen per dag met een knobbeltje.
|
Ik heb ook zoiets, maar dan "in" m'n nek. Het ie een klein schijfje waar je een beetje mee kunt schuiven, maar dat is volgens mij niks speciaals. Een chip door aliens geimplanteerd ofzo? :evil:
|
Citaat:
|
Ik heb pas ook zo'n bultje gehad, werd vanzelf minder.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hellup!!! :eek: Hebben de aliens mij nou in hun macht???!!!! :eek: |
ik heb het ook aan de rechtkant
OOH NEEEEE !!! :eek: straks worden we van afstand bestuurd door aliens om een sexorgie met ze 3'en te hebben :( :s |
gewoon broek naar beneden, rennen ze vanzelf weg ;)
(j/k) |
een plotselinge zonsverduistering is ook best eng :cool:
|
Het kan ook een verstopt talgkliertje zijn (of is dat al gezecht :confused: )
Als je er last van hebt kun je het dan laten wegsnijden door je eigen huisarts, of je kunt een doorverwijzing naar een chirurg krijgen :) |
Een vriendin van mij had dat net boven haar borst en liet het onderzoeken...Het bleek dat ze borst kanker had...Als ik jou was zal ik dus naar de dokter gaan!!!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |