![]() |
Doping
Is het niet beter om doping legaal te maken want er kan toch bijna niet op worden gecontroleerd.
|
Nee, want dan is het eigenlijk zo: wie het meest zijn gezondheid op het spel zet, die wint.
|
Inderdaad, wat de ballonnenman zegt. Bovendien is toegeven aan criminaliteit natuurlijk nooit goed, zo'n teken van zwakte.
|
Nee, want volgens mij gaat daar de sport volledig aan kapot.
Eerst en vooral gaan er mensen aan overdossisen sterven, daarnaast gaan nog meer mensen (te) jong sterven,... |
Wat een belachelijk stelling!!
Jij wil dus dat de records op een niet eerlijke manier worden verbroken? Jij wil dat sporters al op jonge leeftijd doodgaan? Als je dat wil ben je in mijn ogen eerder een moordenaar dan een sportliefhebber. Het is bijna wel allemaal te controleren alleen is er eerst steeds een nieuw soort doping en na een tijdje is het pas te controleren. Als iemand erachter komt dat een sporter doping heeft gebruikt wordt ie geschorst en als die een prijs heeft gewonnen wordt die hem/haar afgenomen. Ik denk dat dat een goeie straf is want je gebruikt het om te winnen en dan wordt je prijs afgenomen dat lijkt mij voor een sporter bijna het ergste wat je kan overkomen. Ik vind wel dat er dingen op die dopinglijst staan waarvan ik denk, moet dat er nou echt op? Zoals wiet/hash ed. daar gaat een sporter niet beter van presteren daar geloof ik niks van dus waarom dat er nou opstaat zou ik niet weten. Er overlijden trouwens jaarlijks te veel sporter door het gebruik van doping en lijkt me niet dat je dat juist moet gaan stimuleren of wel? |
Doping zou legaal moeten worden gemaakt voor het herstel van geblesseerde sporters, hier zijn ze namelijk voor ontwikkeld.
Dus voor sporters in wedstrijden illegaal, voor herstellende legaal |
Citaat:
|
is dit niet een van mijn eerste stellingen in een oud doping topic? ja!!
maar ik zeg niet doen, dat levert doden op! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |