![]() |
hoe lang kende je je vriend(in) al voordat...?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar... :)
Hoe lang kende je je vriend(in) al voordat je wat met diegene kreeg? (ik weet dat topicstarter moet beginnen, maar kan er jammer genoeg niets over zeggen :( ) |
een halfjaar, ongeveer.
|
ongeveer 5 weken.....niet echt kennen, maar dat was voor t eerst dat ik hem zag!
Nouja..eigenlijk 6 weken, want ik had met m gezoend toen k m 5 weken 'kende' en ik kreeg wat met m na 6 weken...=) |
3 à 4 weken of zo... zagen elkaar alleen toen met uitgaan en spraken nadat we gezoend hadden maar ik vrienden wilde blijven veel op MSN.
|
1,5 jaar.
|
best lang, een paar jaar, maar dat was altijd heel oppervlakkig.
Toen we echt veel met elkaar omgingen/bellen enzo werd het al na 3 weken wat! |
ik zat al ruim twee jaar bij hem in de klas en kende hem daarvoor al een jaar.....toen in de 1e zou ik nooit hebben gedacht dat wij iets met elkaar zouden krijgen :D maar het is nu ook al weer eeuwen uit
|
euhmmm, een dag:o hihi... maar ik had hem de twee weken daarvoor meerdere malen gespot:o
|
Een uur of drie, schat ik.
|
2 weken of zo.
En 'echt'.. Hm, eigenlijk niet. |
Hum...ergens in mei 2002 hadden we voor het eerst contact tot ergens in september / oktober. Toen hebben we elkaar niet gesproken tot begin januari 2003 en sinds mei 2003 hebben we iets samen :D Komt er dus op neer dat ik hem ongeveer een jaar kende voordat we een relatie kregen :)
|
Uh... 1,5 jaar ofzo? Iets korter.
|
Euhm...5 jaar... :bloos:
Hij kwam bij mij de sleutel altijd halen voor scouting... |
4 dagen.
|
Kennen qua regelmatig zien en af en toe iets tegen elkaar zeggen: een jaar of 10.
Kennen qua elkaar iets beter kennen: een half jaar ofzo. |
Een jaar of twee ofzo? Een jaar via internet en een jaar irl oid, geloof ik.
|
Citaat:
|
kende hem van gezicht zon maand...
gesprekken 2 weken over inet en um, de eerste keer dat ie zich binnen een straal van 3 meter van mij af bevond, ook meteen gezoend en iets gekregen :D |
een maand
|
1,5 jaar
|
2 maanden, was gelijk al gek op hem vanaf onze ontmoeting.
|
3 dagen, was in het begin helemaal niet super gek op haar maar nu (nadat het een x uit is geweest) wordt dat met de dag "erger"
|
niet, irl teminste
4 weken van internet ofow :p |
Iets meer dan een jaar.
|
3 kwart jaar via i-net en telefoon en 2,5 maand irl
|
3 maanden ongeveer
2,5 maand goed en sinds 3 weken ben ik zijn vriendin |
Citaat:
|
Vijfenhalf jaar. Nouja, zo lang kende ik hem van naam en gezicht, we kenden elkaar een maand of acht echt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een maand of 2.
|
ongeveer 3 weekjes, nu al een relatie van 3 jaartjes!
|
Citaat:
maar dan qua meer met elkaar omgaan enzo 1 of 2 maanden maar :) toen gingen we skaten en blowen enzo <3 |
Een jaar via internet en een half jaar irl (waarin elkaar een stuk of 5 keer ontmoet)
|
7 jaar
|
een week of 5 van internet, en een dag of 3 irl :p
|
Bijna een jaar ''gewoon'' kennen (van gezicht enzo), maar we waren pas close drie maanden voordat we wat kregen.
|
Een paar weken, we hadden elkaar al gezien maar nog niet gesproken, toen we elkaar echt voor het eerst spraken werd het na ongeveer een week wat. Is nu touwens uit.
|
Ik kende me vriend 1.5maand via Msn... kende elkaar een uur in reallife---> gezoend.... en weer uur of 2 later besloten dat we wel wat aan wilde gaan.. duurt nu al 3 maanden en gaat egt (y) (y) :D
|
tsja.. kennen..
Een jaar voordat we wat met elkaar kregen had ik weleens wat met 'm op msn gesproken. :D Meer dan een half jaar voordat we wat met elkaar kregen had ik héél veel contact met 'm op msn en had ik hem al een aantal keer gezien. |
twee dagen :)
ondertussen drie maanden en een week samen en héél erg gelukkig :) |
Half jaartje
|
4 dagen...en dat gaat nu al bijna 21 maandjes goed :)
|
3 jaar:)
alleen zijn we in het begin van die 3 jaar niet bepaald vrienden geweest:P |
2 weken ofzo...
|
4 weken ofzo?
Hij vroeg mij echt uit het niets mee naar het Kerstgala, eigenlijk meer omdat ik een goede vriendin was van de ex van zijn beste vriendin. Ik had hem misschien 2x daarvoor gesproken? (voor we wat kregen) :bloos: |
Citaat:
|
Uh.. 2 jaar.. We waren eerst gewoon vrienden!
|
euhm tja hij zat bij mij op school, maar de 1e x dat we een echt gesprek hadden samen was precies 2 mnd voordat we wat kregen, daarna af en toe hoi zeggen enz, en es naar de stad samen geweest en op school afgesproken weer gepraat. maar echt kennen wast niet. hebben al bijna 9.5 mnd dus t kan wel als je iemand amper kent haha
|
Een half jaar ongeveer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |