![]() |
Msn en webcam
Oke, ik heb dus hiermee een probleem.
Ikzelf heb dan geen webcam maar een kennis wel. Als hij probeert met mij te chatten via masn gaat dat, viocechat ook prima, maar als hij z'n camera start zie ik hem even bewegen en dan loopt het beeld van de camera dus vast en refreshd hij het niet meer. Bij netmeeting lukt het wel gewoon goed, maar de viocechat is minder goed. Mar het probleem is dus msn en de webcam. De webcam is een Trust Spycam 100+. Iemand een suggestie of een oplossing voor dit probleem?? Alvast bedankt! |
Hier DE goede raad.Het beste programma is TEVEO.Het is te downloaden op Downloads.com .. maar ik zoek (srry) de URL niet optezoeken zodat je het nu al kan downloaden.Zodra je het programma hebt geinstallt moet je het openen en op de 3de knop drukken (live) .. dan word je webcam opgestart.Je met dan bij settings kijken en proberen om de Site te openen waar je cam opdraait .. daarna Copyeer je de URL (dit is waarschijnlijk een IP adres met een poort erachter + een .html).Als je de URL van je webcam site hebt gecopyeert stuur je het aan iedereen door op msn. - .. veel suc6.
- Futhings < :D |
Dat is idd een goed programma..
Alleen ik had toevallig iets opgenomen en wilde dat afspelen, ik ging van de computer weg maar liet dat verder spelen, zag toch niemand.. Alleen dat werd blijkbaar ook meteen uitgezonden via je pagina.. Lullige was, dat was een soort van stripttease van een bekende :( :D:D maar goed, fijn programma dat teveo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |