![]() |
Eenzaam en verlaten
Eenzaam en verlaten
Van iedereen en alles afgeweerd Leeft ze in haar gedachtenwereld Volledig van de maatschappij afgekeerd Ze weet niet meer hoe ze moet leven. Er is haar te veel aan gedaan. Ze weet niet meer waar ze naar moet streven. Ze ziet de toekomst niet meer voor haar staan. En telkens als ze weer een stap vooruit zet Wordt ze weer teruggeworpen in haar oude patroon Sterft er in haar, weer een stuk vertrouwen Vervreemd ze steeds meer van haar eigen levensdroom Ze weet niet meer hoe ze moet leven. Er is haar te veel aan gedaan. Ze weet niet meer waar ze naar moet streven. Ze heeft de toekomst laten gaan. |
't gedicht is niet autobiografisch.....
|
Citaat:
zeer strak geschreven.... en de inhoud is duidelijk het gedicht is gewoon af dat straalt het ook uit.. hoe kwam je zo bij deze gedachten ? liefs dennis xxxxxxxx tot spreeks :D |
Citaat:
(Gelukkig maar dat t niet autobiografisch is) xs Juliah |
Tnx beiden voor jullie reacties:)
Hoe ik er aan kom hier een gedicht over te schrijven.... Doordat ik iemand ken die in deze positie zit ; het niet meer zien zitten van het leven.....en misschien is het toch wel een beetje autobiografisch....heb ik er dingen in verwerkt die ik zelf een jaar of 2 geleden ook zo heb ervaren.... Xiessssssssssss mariamne |
(y)
|
Citaat:
|
tis dan wel nie autobiografish.. maar toch.. *herkenning*..:(
Tis een mooi gedicht.. (y) |
Dankjulliewelvoorjulliereacties:):):)
liefssssxxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |