![]() |
Welk examen vrees je het minst?
Welk vak denk jij dus dat je het makkelijkst gaat halen en waarom?
Ik denk dat ik wiskunde makkelijk ga halen. Ik hoef maar een 2,8 te halen en bovendien ben ik goed in wiskunde, dus dat moet zo lukken. |
engels ga ik wel easy halen denk ik :o
|
Dat zijn Frans, Engels en Duits...
Als ik er daarvan één zou moeten kiezen, zou ik gaan voor Frans. |
mwa, geschiedenis lukt wel de talen ook wel,alleen AK wordt misschien moeilijk,maar k sta wel redelijk ervoor, 6,8...
|
M en O
Engels Economie |
heey allemaal
over engels heb ik een heel goed gevoel ik weet bijna wel zeker dat ik dat ga halen,maar voor de rest.... :confused: :( :eek: dat wordt nog wat!!! :nono: ik ben benieuwd hoe het zal gaan. ik wens in ieder geval iedereen superveel succes!! ;) kuzzies anneke :p |
geschiedenis, duits, engels, nederlands
|
Engels.. ook al had ik van dit jaar alle cijfers al gehaald en ben dus niet veel naar de les geweest.
|
Engels en Nederlands
|
Nederlands (en dat is ook het enigste vak waar ik een goed gevoel over heb)
|
Geschiedenis, Aardrijkskunde, Engels, Frans, Nederlands :)
|
geschiedenis economie en wiskunde lijken mij niet zo moeilijk
|
Engels, en Wiskunde ook wel.
|
Engels..
|
ckv
|
Het minst voor wiskunde (kan ik een 1,8 halen ofzo :-)) En M&0 ook niet echt.
|
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij heb ik aankomende woensdag een cse van ckv |
economie, dat moet wel makkie worden :)
net als de teksten engels en nederlands. Maar voor wiskunde ben ik doodsbang :S |
Ik maakte me het minst druk over Engels, Frans en Duits. Gewoon teksten lezen en vragen beantwoorden, dat is wel makkelijk :) Niet bang hoeven zijn dat je belangrijke dingen vergeten bent ofzo, best fijn was dat :)
|
geschiedenis,ik sta een 8.7 gemiddeld en het onderwerp is een eitje
|
Citaat:
Doe jij ook vwo? Dan wil ik je woensdagavond graag even wat vragen :p |
Ehm ik denk dat ik Nederlands wel ga halen (y)
|
Citaat:
maar dit jaar dus een SE.. Ik heb m woensdag.. |
geschiedenis en economie.
|
Nederlands. maar ik sta nu al zo stijf van de stress dat ik er chagrijnig van ben.
|
Nederlands..
Heb een oefenexamen gemaakt, en naja, voor de samenvatting deed ik mijn best niet eens, en het cijfer zit tussen de 6,5 en 7,0.. dus dat gaat vast wel lukken. |
wiskunde en engels.
|
eeehm, het minste..
engels denk ik maar ik haal t toch wel, dus ik vrees eigenlijk niets echt heel erg |
nederlands
|
wiskunde gaat me over het algemeen wel redelijk af, hoewel ik er niet al te best voor sta. Voor aardrijkskunde heb ik ook wel goede hoop (y)
|
Engels moet geen probleem zijn. (ik sta een 8.5 en ben er gewoon wel goed in).
Wiskunde wordt waarschijnlijk ook niet moeilijk. We hadden laatst een proefexamen en toen had ik een 5. En dat terwijl ik nog niks geleerd had, me helemaal niet lekker voelde en ik het in minder tijd moest doen dan een echt examen. Daarom had ik hem nog niet eens af, terwijl ik zag dat het laatste onderdeel ook best te doen was. Bovendien hoef ik op mijn examen maar een 3.3 voor wiskunde te halen om een 6 te staan. (Maar ja, ik heb dan ook maar wiskunde A1 :D ) Frans en Nederlands zijn denk ik ook niet echt moeilijk voor mij. :) |
Frans.
|
Citaat:
engels...dat moet lukken |
Engels maak ik me echt geen zorgen over :D en scheikunde ook niet
|
Biologie.... lezen en begrijpen. Parate kennis haal je uit binas, klaar ben je.
Oja en ik sta afgerond een 9 :D Ik knijp em wel voor Kunstgeschiedenis moet ik zeggen, ik weet echt niet wat ik kan verwachten. |
engels, aarderijkskunde en geschiedenis
|
geschiedenis 2, want daar ben ik vorig jaar al voor geslaagd met een 9, en die mag ik nu laten staan :p
[andere vakken moet ik wel over doen..] |
Engels en duits (y) Daar ga ik dan ook niets voor leren, die tijd moet ik gebruiken voor al m'n &$#*&$#*&$ exacte vakken!
|
Engels, dat wordt me toch een makkie. :D
|
Duits, ik heb nu duits afgerond met een 9,... dus dat moet ik heeeel makkelijk kunnen halen.
|
Voor m&o en biologie ben ik het minste bang. Ik heb nu namelijk al twee oefenexamens m&o gemaakt (2003-I en ben bezig met 2002-I) en dat ging best goed zonder dat ik ervoor geleerd heb dus na het leren moet het wel lukken denk ik. Voor bio krijgen we al drie jaar SE-toetsen die bestaan uit oude examenopgaven en daar heb ik altijd nog mooie cijfers voor gehaald dus dan moet dat examen ook wel lukken denk ik.
Pfff, tis wel moeilijk voor me zo'n positief praatje :) |
Maatschappijleer, nederlands en engels. Eitje:o
|
Maatschappijleer en Engels. Eigenlijk vrees ik alleen wiskundeb echt, en biologie heb ik mijn twijfels over, de rest moet lukken :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk nederlands, omdat je daar niet voor kan leren en we hebben al veel geoefend, en dat ging wel.
|
Engels zal een eitje zijn...
Bio moet ook makkelijk kunnen, maar verder? |
Citaat:
gewoon alle history-boekjes goed doorlezen en klaar.. |
Economie! (ik snap alles en dan hoef je weinig tot niks meer te doen... tuurlijk beetje herhalen, maar verder echt niks)
Natuurkunde zal ook wel meevallen denk ik... |
Duits en Wiskunde (waarschijnlijk ben ik met dat laatste vak echt de enige in mijn klas :D )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |