![]() |
bultjes aan rand van mijn dop
net aan de onderkant van mijn eikel zitten een aantal hele kleine bultjes... kan dit kwaad? Moet ik hier iets tegen doen? Ik heb er verder geen last van maar ik vind het nogal raar
|
niks aan de hand. Als ze wit zijn zijn het talgbultjes, als ze rood zijn is het wat geirriteerd.
|
ze zijn niet rood....
|
Zolang het geen bloemkolen worden is er niks aan de hand. :D
|
zo lang ze geen pijn doen en klein zijn en min of meer dezelfde kleur als je huid hebben, is het normaal :)
|
1 op de 10 jongens heeft dat
ik heb het een beetje het zijn talgbultjes |
op sexwoordenboek.nl noemen ze het een "parelketting".
het zijn talgbultjes die na de puberteit weer weg gaan ;) mn vriend heeft ze ook :), en je kan ze dus niet uitknijpen, dat doet alleen maar pijn.. |
· Sommige mannen hebben op de eikelrand kleine wittige bultjes, die op kleine wratjes kunnen lijken. Deze kleine verdikkingen (papels) vormen één tot drie onregelmatige ringen, die als een soort parelketting op de eikelrand zitten.
· Een parelketting is volkomen onschuldig. De papels geven geen klachten en hoeven niet te worden behandeld. · Deze onregelmatigheid is een normaal onderdeel van de huid en verdwijnt niet bij het ouder worden. · De papels kunnen gemakkelijk worden verward met genitale wratten, die wel schadelijk zijn. Maar daarvoor hoef je alleen bang te zijn als je zonder condoom hebt geneukt.. plaatje mag je zelf zoeken als je dat wilt zien :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |