![]() |
Studie
Misschien ook wel interessant, welke studie ga je volgend jaar volgen en waar ?
Als je iets anders gaat doen (reizen, werken) vertel het dan ook! Ik ga eerst een jaar niks doen (nou ja, heb dus nog geen plannen) en daarna Algemene Cultuurwetenschappen studeren aan de UVA |
Psychologie, UvT
|
Hopelijk Journalistiek HvU (moet eerst nog selectie doen en dergelijke)
|
Pedagogische wetenschappen in Leiden.
(als de open dag in april bevalt) |
Scheikundige Technologie in Eindhoven :cool: , als ik slaag iig.
|
Geschiedenis, KUN
|
1e jaar: HBO-Recht, HvU
vanaf 2e jaar: Rechten, UvU |
Ik weet het nog niet :o Nee, schiet niet erg op.
Misschien Aardwetenschappen, misschien Sociologie, misschien Biologie, misschien Psychologie of misschien wel iets heel anders :| Of misschien een jaar iets anders, maar wat weet ik ook niet. |
MER in den bosch, lekker breed.
|
niemand wiskunde??? :(
|
Mer in den Bosch of Breda,weet nog niet waar
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik ergens in suck dan is het in wiskunde,dus nee |
Ik weet het nog niet...en zoveel tijd heb ik niet meer...
Misschien Facility Management dan maar. |
HBO Psychologie in Deventer
|
hm... de examenvoorbereiding bij ons op school is ERG slecht.. ( k doe vmbo ) we gaan een week voor de praktijkexamens een oefenexamen maken... nou da was t quz praktijk...en theorie... ook heeeeel weinig... (n) :confused: en volgend jaar.. gaak MBO doen... opleiding secretarieelmedewerkster :)
|
Citaat:
wnneer moet jij test doen? |
Citaat:
Mijn eerste studiekeus is geneeskunde (In Rotterdam, Utrecht of Leiden) en mocht ik uitgeloot worden dan ga ik psychologie doen (in Utrecht want daar is het geen lootstudie). |
Citaat:
|
Ik ga eerst 10 maanden naar Amerika, in een gastgezin en daar naar een highschool. Daarna ga ik HBO rechten doen, waarschijnlijk ik Tilburg, en daarna rechten op de UvT waarschijnlijk.
|
Eerst een jaar naar een volkshogeschool in Noorwegen, daarna maritieme techniek in Delft.
|
Sterrenkunde in Leiden (en als ik door de toelating kom, met een Practicum Musicae op het Koninklijk Conservatorium in Den Haag :cool: )
|
Citaat:
culturele antropologie, in leiden dus |
Citaat:
|
Psychologie aan de UU
|
HBO-V in Utrecht.
|
E-technology op de HvA :)
|
probably werktuigbouwkunde in groningen
|
Citaat:
|
Technische Bedrijfskunde, TUe
|
econometrie aan de Erasmus :)
ben tot nu toe een van de weinigen die naar Rotterdam gaat... |
Geschiedenis aan de RUG :)
|
Gezondheidswetenschappen in Maastricht
|
Citaat:
Maar is nog niet helemaal zeker |
Citaat:
|
Heey Allemaal,
Ik ben dus zo'n wanhopig iemand die niet echt kiezen kan. Zou graag naar HvU gaan, lijkt me wel gezellig. MIsschien accountancy, ben namelijk erg goed in wiskunde en economie of Integrated Communication Management. Dat engels trekt me namelijk wel. Nu staan deze grote hogescholen er om bekent dat de organiatie echt drie keer niks is. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.. Ik als wanhopig persoon.. kan wel wat meningen gebruiken! TNX Xx |
Citaat:
|
@ WD en Angel: Ik heb gehoord dat Psychologie in Utrecht erg slecht schijnt te zijn, even terzijde.
Ik ga volgend jaar Algemeen Sociale Wetenschappen studeren aan de Universiteit Utrecht. |
Ik ga voor 11 maanden in een gastgezin in Amerika wonen (hetzelfde als Marsie denk ik). Daarna ga ik VWO doen (VAVO) en daarna een jaar Psychologie en daarna Criminologie. Waar weet ik nog niet.
|
Citaat:
en jammer dat iemand slechte ervaringen had met de open dag. Ik hoop dat het me niet tegenvalt, want ik heb me eigenlijk al ingesteld op het feit dat ik die studie ga doen. Op het studiefestival klonk het ook allemaal erg leuk. |
Citaat:
|
Als ik mijn VWO haal, wordt het Taal & Cultuurstudies aan de Universiteit Utrecht. :cool:
Zo niet, dan wordt het werken, en wachten op mijn colloquium doctum. :( |
Citaat:
|
Literatuurwetenschap in Leiden
En ik heb er zoveel zin in :) ! Eindelijk van de exacte vakken af en alleen maar de literatuur in duiken en niks geen wiskunde, scheikunde etc meer! |
Biomedische wetenschappen in Leuven :)
|
Citaat:
|
Vertaalacademie Maastricht
|
Citaat:
Btw, ik heb zelf de Elsevier gids gelezen en daar komt de HvU als slechste uit de bus wat betreft deze studie... |
Citaat:
|
ik ha volgend jaar een thbo opleiding administateur doen.
dat is een versnelde mbo opleiding die inplaats van 4 jaar 2 jaar duurt. en daarna een hbo opleiding. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |