Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2004 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=76)
-   -   Examenfeestjes (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=786937)

rodina 26-03-2004 14:46

Examenfeestjes

Ja die zijn er ook

Wat gaan jullie doen?
Wat hebben jullie gedaan?

blablabla

Silvie 26-03-2004 14:59

Vriendin van me wil een examenfeest geven....met nog een andere vriendin van me samen en maybe ook ik er nog bij (y)

Maar wat we precies gaan doen...geen idee :D

Loontjuh 26-03-2004 14:59

Ik ga geen feest houden. Heb al van veel klasgenoten gehoord over feestjes. Sommigen gaan t ook voor de uitslag houden, zodat ze iedereen kunnen uitnodigen, want mocht je toch gezakt zijn, dan staat je hoofd niet zo naar feestjes..

Balance 26-03-2004 15:04

Er zijn flink wat mensen in m'n klas tijdens de examens jarig. Die gaan na de uitslag - mits ze geslaagd zijn - grote feesten geven om zowel hun verjaardag als het slagen te vieren.
Ik zelf zal ook wel een feest geven, denk ik.

Saiorse.TK 26-03-2004 15:46

'Als het feestje maar geslaagd is...'

naar Loesje

Briseïs 26-03-2004 15:48

ik kijk wel

ga zelfs niets geven, en heb nog niets gehoord over plannen

Angel 26-03-2004 15:54

Ik ga een feest geven in mn achtertuin samen met wat vriendinnen, veel mensen uitnodigen, bbq, muziek, drank.. :cool:

Nona 26-03-2004 15:59

Citaat:

rodina schreef op 26-03-2004 @ 15:46:
Wat hebben jullie gedaan?
Ik ben, voor het eerst in mijn leven, stomdronken geworden. :D De volgende dag was er een meeting, dus ik heb weer een heerlijke indruk gemaakt die dag, met een vette kater. :D

sonho 26-03-2004 16:21

ik ga zelf geen feest geven, van andere heb ik niks gehoord. en als mensen uit me klas ik gan doen zal ik én niet uitgenodigt worden én ik zal niet willen gaan. misschien gaat mn vriendin (niet uit mn klas) dr verjaardag en examenfeest te gelijk geven dan zal ik waarschijnlijk wel gaan (als ik uitgenodigt word)

Arox 26-03-2004 16:23

Citaat:

Kruimel schreef op 26-03-2004 @ 16:59:
Ik ben, voor het eerst in mijn leven, stomdronken geworden. :D De volgende dag was er een meeting, dus ik heb weer een heerlijke indruk gemaakt die dag, met een vette kater. :D

:D
Ik heb mezelf ook meerdere malen stomdronken gezopen op zulke feestjes.
En of ik ga feesten zie ik dan wel weer

Severus 26-03-2004 17:16

Toen ik slaagde voor de HAVO in 2002, heb ik geen eindexamenfuif gegeven en ben ik ook niet naar eindexamenfuiven van andere mensen toegegaan. Waarom? Tja, geen zin in. :)

Dit jaar zal wel hetzelfde verlopen. :)

ejah 26-03-2004 17:24

Ik weet nog niet wat ik ga doen, ben net voor de examens jarig en erna vertrek ik voor 11 maanden naar het buiteland. Dus er vallen drie feestjes te vieren en ik hou van feesten dus jhet liefst alledrie apart, maar ja....wat ga ik doen. Geen idee

Myris 26-03-2004 17:39

Ik ben midden in de examenweek jarig, dat wordt al een groot feest als mijn examens zijn afgelopen.
En we organiseren ook met een aantal man een examenfeest voor alle examenkandidaten op VWO. :)

Baracuda 26-03-2004 18:36

Als je een 'toegangsbewijs' van 15 euro koopt, kun je op het door een examenfeestcomissie georganiseerd feest onbeperkt drinken tot je er bij neer valt.

Chris 26-03-2004 21:56

Ik ga misschien een examenfeest houden samen met 2 andere vrienden van me Ardash, Kawe.

Wat er precies de bedoeling is, weten we alleen nog niet.

Opzich wel handig, aangezien het over maar een maand of 2 is

Daantje_0705 26-03-2004 22:02

Ik ga denk ik (als ik slaag) mijn examenfeest en verjaardagsfeest ter ere van mijn 18e verjaardag gelijk vieren maar het hoe en het wat daar ben ik nog niet overuit. Eerst maar eens slagen :)

naam onbekend 27-03-2004 03:50

Citaat:

Angel schreef op 26-03-2004 @ 16:54:
Ik ga een feest geven in mn achtertuin samen met wat vriendinnen, veel mensen uitnodigen, bbq, muziek, drank.. :cool:
Zoiets heb ik vorig jaar ook gedaan :) Maar dan zonder BBQ.

thabomb1986 27-03-2004 18:12

Kdenk dat ik dit jaar ook wel ga, ja. Ik zit niet int examenjaar, maar je kunt altijd wel aan kaartjes komen :D
Meestal zijnt wel leuke feestjes...

ironflower 27-03-2004 21:30

Ik geef wss met mijn zusje een feest
We huren een cafe af, en nodigen dan gewoon vrienden, klasgenoten ect ect uit. En je krijgt dan een paar consumpties gratis.

Een grote groep jongens gaat ook een feest geven, bij iemand die een grote boerderij schuur heeft....volgens mij wordt dat echt een mega zuipfestijn..

Annemiek!! 30-03-2004 09:22

GROOT FEEST: eindelijk van t hele gezeik af man Whoeiii .... t wordt een sjiek tuinfeest: muziek, drank, koud bufet (klinkt ruig maar beetje normaal wel) veeeeel familie, vrienden, geeen stoelen, gezelligheid, leuk leuk leuk....ik heb daar veeeeeel meer zin in dan die stomme examens...maken jullie je ook zo gek voor zo n examen?! pfff

Liss 31-03-2004 11:04

Ik geef geen feest, ga ook niet naar feestjes toe denk, heb er niet zoveel zin in.

Moonshine 01-04-2004 16:48

Ik ga zeer waarschijnlijk samen met 2 vrienden van een examen-/verjaardagsfeest geven. We zijn alledrie jarig in het weekend voor de examens (22 en 23 mei), dus we gaan na de uitslag wel een groot feest geven :cool:

chielsen 01-04-2004 18:56

Citaat:

Baracuda schreef op 26-03-2004 @ 19:36 :
Als je een 'toegangsbewijs' van 15 euro koopt, kun je op het door een examenfeestcomissie georganiseerd feest onbeperkt drinken tot je er bij neer valt.
IId, bij ons hebben ze een 'disco' afgehuurd. Wordt wel geinig denk ik. Na het feest kan ik direct door de kranten bezorgen (ben bang dat er heel wat mensen gratis een krant krijgen en ook heel wat mensen op hun krant kunnen blijven wachten).

the tourist 01-04-2004 21:06

Ik ben vlak voor de examens jarig, dus misschien ga ik wel een slaag en verjaardagsfeest ineen geven (als ik slaag dan). Maar eigenlijk heb ik er geen zin. Feestjes van anderen vind ik wel leuk, maar ik heb geen zin om er zelf een te regelen :o

Veenbes 02-04-2004 20:31

Het wordt waarschijnlijk een tuinfeest, hopelijk op een mooie zomeravond en het is misschien het handigst om het samen met iemand anders te geven. Heb eigenlijk geen idee wat anderen doen... hoor er niet zo veel over, komt nog wel :).

funkypunk 03-04-2004 14:06

wij (we doen met 4 mensen examen in de buurt) gaan waarschijnlijk een heel groot feest geven op het plein voor iedereen in de buurt en wie er verder willen komen. maar dan moet we wel allemaal (!) slagen :o

Saycheese 03-04-2004 20:06

Ik doe tegelijk met mijn broertje examen, en als we allebei slagen, geven mijn ouders een groot feest voor de familie. Verder heb ik drie vriendinnen die rond die tijd jarig zijn, dus die geven twee dagen na de uitslag een groot feest. Ook komt er waarschijnlijk nog een examen/afscheidsfeest van een vriendin die gaat emigreren, die woont nu op een boerderij, dus ruimte zat. En verder zie ik het wel.

zlatani9 16-04-2004 13:05

Waarschijnlijk wel.. komt wel goed.. Maar wij moete ook nog afscheidsgeintje verzinne van school.. Want normaal deden ze dat altijd op de laatste schooldag maar dat hadden ze dit jaar verboden.. Who cares? zal je denke.. Maar anders gaat het gala nie door.. Dus we doen het paar dage na exame :)

Hyphen 15-05-2004 15:23

Ik ga een hippiefeest geven :) (iedereen moet dus verkleed als hippie)
Maar zijn jullie het nu nog niet aan het organiseren dan??
Ik persoonlijk zit met de volgende dingen:
- Ik wil het waarschijnlijk op een woensdag doen, maar het nadeel is dan natuurlijk dat we niet tot diep in de nacht door kunnen omdat mijn buurtbewoners slapen.. :s Maar in het weekend kan niet want: het eerste weekend na examens geeft al iemand wat.. het tweede weekend kunnen toevallig veel mensen niet.. het derde weekend is er iets te doen bij mij in de stad..
Het is dus een dik dillemma..
- Hoeveel mensen nodigen jullie uit? Ik een stuk of 30 denk ik..
- Gaan jullie iedereen uitnodigingen sturen??
- Moeten jullie het zelf betalen?
- Waar doen jullie het?

En beantwoord dit vooral.

ASR 15-05-2004 16:06

geef em pas begin juli in de tuin. komen heel veel mensen (is de bedoeling -> iig meer dan 250). moet gewoon een groot (zuip)feest worden als aflsuiter van 2 feestweken..

- Hoeveel mensen nodigen jullie uit?
Stuk of 250, maar in principe zijn de mensen diek een beetje ken al welkom.
Nee, iedereen krijgt et wel te horen via-via
Nee, volgens mij niet :D
- Waar doen jullie het?
in de tuin dus, djtje erbij, partytent etc. bar met wat 'personeel' zodat et nog een beetje ordelijk verloopt :)

Sherco 15-05-2004 18:36

Citaat:

Hyphen schreef op 15-05-2004 @ 16:23 :
Ik ga een hippiefeest geven :) (iedereen moet dus verkleed als hippie)
Maar zijn jullie het nu nog niet aan het organiseren dan??
Ik persoonlijk zit met de volgende dingen:
- Ik wil het waarschijnlijk op een woensdag doen, maar het nadeel is dan natuurlijk dat we niet tot diep in de nacht door kunnen omdat mijn buurtbewoners slapen.. :s Maar in het weekend kan niet want: het eerste weekend na examens geeft al iemand wat.. het tweede weekend kunnen toevallig veel mensen niet.. het derde weekend is er iets te doen bij mij in de stad..
Het is dus een dik dillemma..
- Hoeveel mensen nodigen jullie uit? Ik een stuk of 30 denk ik..
- Waar doen jullie het?

En beantwoord dit vooral.

Ik ga niet echt heel veel organiseren ofzo. Als je er te veel over na denkt dan gaat het sowieso fout, want het gaat altijd anders dan je denkt. Ik weet wel ongeveer wie ik wil uitnodigen (alleen mensen die ik echt mag, stuk of 30 dus ook). Ik ga geen uitnodigingen sturen, beetje te formeel, ik stuur wel een mailtje naar de mensen die ik niet persoonlijk meer spreek en de rest vertel ik het zelf wel. Ik was van plan mensen te vragen zelf iets van eten en drank mee te nemen (soort American party dus), dat scheelt heel erg in de kosten. Wel zelf even wat dingen kopen voor de krenten, maar meestal komt iedereen toch met te veel aanzetten en heb je over...
Ik wil het feest in onze tuin geven, en in de woonkamer voor de koukleumen/mensen die een goed gesprek willen voeren. Ik moet het feest wel in het weekend geven omdat ik ook mensen van verder weg wil vragen, en de buren moeten maar een nachtje wat minder goed slapen :D :D

Demiurge 15-05-2004 20:41

Er zijn inmiddels al 2 examenfeesten georganiseerd door vrienden, 4 juni en 11 juni. Waar veel drank en goede muziek aanwezig zal zijn :)

Yokozuna 16-05-2004 12:20

Bij ons organiseren we per groepje (5 man gemiddeld) gewoon 1 examenfeest, is gewoon makkelijker. Dan huren we een café af of houden we het bij iemand met genoeg ruimte (grote stal bijvoorbeeld).

Citaat:

- Hoeveel mensen nodigen jullie uit?
Stuk of 100.
Via mail lijst.
Café afhuren betalen we zelf, krijgen dan deel van de winst terug als korting, bier betalen de gasten gewoon zelf.
- Waar doen jullie het?
Café / bij iemand met genoeg ruimte, zijn we nog niet uit

Cytherea 16-05-2004 16:21

ik ben jarig met mijn laatste examen en heb al een feest dat via school ging gehad. Dat vind ik wel genoeg feestjes achterelkaar.

maar als iemand toch een feestje geeft, ga ik er wel heen

reuffneck32 16-05-2004 16:54

waarschijnlijk gewoon bij mij thuis zitten met kratten bier en weet ik het wat en slap ouwehoeren :p

tis alleen voor me vrienden dan, en niet voor de klas waar ik in zit....., en waarschijnlijk houden die vrienden ook wel examenfeesten dus er komen er denk ik wel zat :p

tikmaarwat 17-05-2004 12:57

feeste in de kantine van de zaak...:P

xxwentjuhxx 18-05-2004 17:37

wij gaan naar het strand
en dan lekker barbyQen en groot vuur make

Agnès 18-05-2004 18:48

Bij ons stelt het allemaal niks voor.

Hyphen 02-06-2004 18:27

koel dat iedereen mijn vraagjes heeft beantwoord :)
ik hoef nog maar 1 examen morgen en dan ga ik flink feesten. maar dan ook egt flink.
ik heb trouwens tot nu toe 3 examenfeestjes waaronder 1 van mezelf. ik heb het uiteindelijk samen met een vriendin geregeld want das praktischer qua geld, en ik ga idd ook ff aan wat mensen vragen of ze wat mee willen nemen. en verder komt der een band! (ja, ben ik trots op) en die kost lekker niets want het zijn vrienden.
zucht.. ik heb zin erin.. nu gvd eerst nog frans..

Nattigheid 02-06-2004 18:33

op de dag dat ik hoor dat ik geslaagd ben, mag iedereen die wil komen, en dan flikkeren we van alles op de barbecue, dus dat is mijn feest. hartstikke gezellig, weinig moeilijkdoenerij, gewoon gezellig.

cup a soup 02-06-2004 18:39

kep op et moment persoonlijk feessie in mn kamer! sta helemaal uit mn dak te gaan :)

en ja.. volgende week aantal feesten, wordt wel helemaal leuk!

Eleanor Rigby 03-06-2004 10:13

tuinfeest met fakkels lampionnen en vuurkorven, big-ass feest want iedereen die ik ken moet komen :cool:
verder nog iets voor familie en buren enzo.

youneman 03-06-2004 11:43

Vanaaf Moulin Rouge stijl... erm.. bah!
Maruh tgaat om het feest en niet om de stijl dus dat wordt gewoon super :D

MAGIC-MAN 03-06-2004 14:45

Citaat:

Eleanor Rigby schreef op 03-06-2004 @ 11:13 :
tuinfeest met fakkels lampionnen en vuurkorven, big-ass feest want iedereen die ik ken moet komen :cool:
verder nog iets voor familie en buren enzo.

Jaaa hier idem.....die drank gaat behoorlijk in de papieren lopen.....:P

luchtballon 03-06-2004 16:46

vanavond waarschijnlijk onverwacht een feestje op het strand (y) :cool:

Energie 03-06-2004 16:47

Citaat:

luchtballon schreef op 03-06-2004 @ 17:46 :
vanavond waarschijnlijk onverwacht een feestje op het strand (y) :cool:
je hebt energie teveel

annetjuh 03-06-2004 18:30

als ik geslaagd ben een bbq.
met tiental lui.

Gordijn 03-06-2004 20:52

Mm.
Iemand wil met mij een examenfeest gaan houden, maar zij heeft allemaal van die trutten als vriendin, dus dat lijkt me niks.

Een feest op het strand lijkt me heel geschikt idd. Maar het gaat daar nog druk worden, want ik geloof dat heel mn klas dat gaat doen. Het is natuurlijk ook een erg fijne plaats. Het strand. :)
Mits we niet ( zoals wel eerder) weggestuurd worden door The Police, met hun gezeik over Het Kampvuur. Poewee. Erg gevaarlijke omgeving ook, allemaal zand en water enzo.

Divina Flor 03-06-2004 20:58

In ieder geval 2, vast nog wel meer en in 'groepsverband' en niet door een iemand georganiseerd. Telt dat ook?
Volgende week is thema vast feest iets met kleuren, dus ik moet in het roze. :D

weird/kirsten 03-06-2004 23:03

Ik weet niet wat ik doe ik ben de 25ste jarig dus das best een relaxe datum om een feest te geven maar aangezien ik vorig jaar ook al een feest heb gegeven weet ik niet of ik er weer zin in heb. Waarschijnlijk nodig ik gewoon een aantal mensen stuk of 15 niet te veel, uit in het bos om te zuipen/blowen en chillen. Maar misschien ook niet :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.