![]() |
Welke examens vielen mee en welke tegen?
Voor als je al eens examens gedaan hebt:
Welke vakken vielen qua examen mee, en welke tegen? Dus waren de vakken moeilijker of makkelijker dan je had verwacht? |
(VWO E&M)
Bij mij vielen tegen: Geschiedenis (best wel gedetaillerde vragen, had ik niet verwacht) Aardrijkskunde (Rare vragen, sommige dingen hadden we niet behandeld. Ook dom dat je vorig jaar punten kreeg als je iets goed ingekleurd had of een legenda goed had gemaakt.) Wiskunde (Was ik sowieso al slecht in, dus ja...) Bij mij vielen deze vakken mee: Duits (Ik woon in Duitsland, kijk veel Duitse tv.... :D ) Economie (Ik haalde bijna alleen maar onvoldoendes voor dat vak, ik zag het van tevoren echt erg somber in voor me. Maar toen ik het ging maken, merkte ik dat het toch niet zo heel erg moeilijk was. Mijn economie-leraar was er zelfs zeer verbaasd over dat ik een voldoende had. :D ) Nederlands (Die tekst was erg makkelijk vorig jaar, echt, ik stond er echt van te kijken.) Engels (Ik was niet zo goed in Engelse teksten, en dacht dus dat mijn punt zo rond de 5 zou liggen. Maar verrassend genoeg waren de teksten erg goed te maken.) |
Mee:
Engels Frans Nederlands Economie 1 Geschiedenis Tegen: Kunstgeschiedenis (ck2 nu) Wiskunde |
Wiskunde viel mee. Ik had er een 4 voor.
|
Ik deed eindexamen HAVO (nieuwe stijl) in 2002.
Deze vakken vielen mij toen mee: - Nederlands - Engels - Frans - Geschiedenis Deze vakken vielen mij toen tegen: - Wiskunde A1 - Economie 1 - Biologie |
(havo E&M, 2001)
mee: Engels, Nederlands, Frans, Wiskunde tegen: Aardrijkskunde (veel moeilijker dan gedacht), Geschiedenis, Economie |
Havo (2003):
Mee: Engels, Nederlands, Wiskunde en Maatschappijleer Tegen: nix, ik had niet meer vakken :cool: |
Havo 2003(C&M)
Vielen me mee: - Geschiedenis - Engels - Nederlands Vielen me tegen: - Biologie - Economie 1 |
E&M 2003
mee: Geschiedenis Nederlands Aardrijkskunde tegen Engels Wiskunde Economie |
Mee:
Wiskunde Natuurkunde Nederlands Tegen: Engels Scheikunde |
Mavo: weet ik niet meer. :)
Havo (oude stijl): Duits en wiskunde vielen erg mee. Handelswetenschappen & recht en muziek vond ik erg moeilijk, maar dat had ik van te voren ook wel verwacht. :) |
Ik vind het van iedereen die het nog weet zeer knap. Ik weet weinig meer van de exmEnS, behalve dat ik er makkelijk doorheen gerold ben. Maar ik heb alles uit m'n geheugen verbane lijkt wel. :o
|
Vorig jaar VWO N&G:
Tegen vielen wiskunde, engels en scheikunde en mee vielen natuurkunde, biologie en nederlands. |
N&T havo 2003:
tegen: Wiskunde mee: Natuurkunde Ik had het andersom verwacht :o |
scheikunde en wiskunde vielen erg mee (maar daar was iuk ook redelijk goed in). Biologie viel tegen. Was niet moeilijk, maar wel Heel Erg Veel ("hmm...15 velletjes, dat valt best...o wacht, er staat ook iets op de achterkant")
|
Ik heb vorig jaar VWO-examen gedaan, N&G.
Mee: Biologie (!) Scheikunde Engels Tegen: Wiskunde (niet anders verwacht, had niet voor niks een 4,2 :p) Natuurkunde, Nederlands en Duits2 waren ongeveer zoals ik vantevoren gedacht had, wel goed te doen allemaal :) |
Vorig jaar havo, C&M:
Mee: biologie (niet heel makkelijk maar wel te doen) tekenen (zeer zeker te doen, alleen bij het nakijken moeilijk omdat het vaak 'net wel of net niet' is) engels (een tekst, kan ik altijd wel redelijk) frans (veel geoefend op school maar het was niet moeilijk. Veel tijd over, dus echt te doen) Tegen: geschiedenis (ik vond het erg moeilijk, na het nagekeken te hebben was ik helemaal down want ik had het erg slecht gemaakt. Toen ik mn cijferlijst kreeg bleek dat erg mee te vallen) economie1 (ingewikkeld en vervelend) nederlands (ik had maar een 4.7 en op mijn her een 4.8 dus het is niet simpel) |
MAVO 2001:
Mee: Nederlands Engels Tegen: Wiskunde Pfff, de rest weet ik al niet eens meer. Het lijkt al jaaaren geleden... |
C&M (2003)
Mee: Frans Duits Nederlands Geschiedenis Tegen: Wiskunde Engels Muziek Tip: oefen goed met examens zodat je weet wat je kunt verwachten |
VWO C&M (2003)
Mee: Duits Geschiedenis Engels Nederlands (alleen de samenvatting op t einde viel tegen) Tegen: Muziek Frans Wiskunde (maar daar ben ik gewoon slecht in :p) |
Mee:
M&O WB1 Na1 Sk1 En Ne Tegen: Bio Bio was wel moeilijk, maar t was opzich wel te doen. |
ik heb al die examens van 2003 zitten maken en vond sommigen zelfs belachelijk makkelijk :s
alleen engels vond ik klote, maar dat ga ik sowiezo klote vinden. |
(vwo 2003)
Mee: -WiskundeB1, viel ontzettend mee -Scheikunde1, veel makkelijker dan geoefende examens -Biologie1,2 -Nederlands, alleen het tekstverklaringsgedeelte, de rest viel tegen tegen: -Economie1 -Engels, alhoewel ik er al niet veel goeds van verwachtte -Latijn, ging jammerlijk slecht hoewel het niet moeilijk was -Nederlands, alleen het samenvattingsgedeelte, de rest viel mee De rest viel denk ik zoals ik had verwacht |
(VWO, N&G, 2003)
Mee: - Biologie - Engels - Scheikunde (die was echt simpel:o ) Tegen: - Economie 1 (ging met 7,4 examen in, had 4,8 voor examen:o ) - Wiskunde B (ging met 7,8 examen in, had 5,7 voor examen:o ) |
Citaat:
|
Het viel eigenlijk allemaal wel mee :o (mavo examen in 2002)
|
VWO 2003
Vielen mee: ne en vielen tegen: m&o wi B1 Wiskunde schijnt het ene jaar een eitje te zijn en het andere supermoeilijk. Dat zegt natuurlijk niks (maar als de theorie klopt hebben jullie dit jaar geluk ;-)) |
Citaat:
scheikunde was het vak waar ik het meest 'bang' voor was. Viel echt zo veel mee. Biologie was het enige vak waar ik een 5.5 moest halen ofzo. Was echt een leuk examen, over bijen die gingen dansen enzo. Enig! |
VWO C&M
Mee: Duits Wiskunde Nederlands Tegen: Frans M&O Engels Geschiedenis maar achteraf gezien viel het allemaal wel mee-> allemaal voldoendes behalve M&O :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |