![]() |
wat geef jij aan je broer/zus/vriend/vriendin die gaat slagen?
heb jij al hippe cadeautjes geregeld voor iemand die je kent die examens gaat doen? ga je iets speciaals regelen of geven?
ik heb via een motor forum een motorrijder met een R1 geregeld die mijn vriend van school gaat halen en een motorrijder met een R6 en een fotocamera (waarbij ik achterop mag) en die gaan ons rondrijden :). mijn vriend is zeg maar verliefd op R1's. |
Een mandje met allerlei verzorgingsproducten voor m'n vriendinnetjes.
|
Vorig jaar had ik voor mn vriend Jean Paul Gaultier gehaald. Hij zakte, maar hij kreeg t toch.
Dit jaar is t mijn ex, dus moet nog wat verzinnen. Wil m wel wat geven.. |
owja, mn zusje doet ook examen dit jaar...
moet nog maar ff wat verzinnen koop wel was snoep ofzo, kreeg ik ook van haar |
Ik heb geen vrienden, dus mijn portemonnaie zal geen verlies lijden! :D :P
|
ik heb mijn zus vorig jaar een zilveren slavenarmband gegeven. *althans, zo'n soort armband, en een niet te dure versie*
|
Ik geef mijn vriendje een kusje en een gelukspoppetje :p :)
|
Ik heb vorig jaar de helft van m'n rijbewijs gehad van m'n ouders. Van m'n broertje en zusje heb ik volgens mij niets gehad. Bedenk ik me net :o
|
Tja ik geloof niet dat ik me zus iets heb gegeven, een kusje misschien. En als ik dit jaar slaag verwacht ik niet echt kadotjes ofzo:p
|
Ik kreeg van me zus een "speciaal" eindexamenglas met opdruk enzo... Heel erg leuk :D
|
ik geef mn vriendinnetjes allemaal een klein kadootje, aangezien we met zn 8en tegelijk examen doen.
van mn papa en mama krijg ik een reisje ibiza (ook als ik zak:)) en ik mag nog een kadootje kiezen, wordt waarschijnlijk een digicam. |
Citaat:
|
Ik heb geen broertjes of zusjes. :o
|
Hmm, nog helemaal niet over nagedacht....
|
Volgens mij had ik net na de examens afgelopen waren een stapel boeken (die ik wilde!!) gekregen omdat ik nu de tijd had om weer iets leuks te doen. Ik weet eigenlijk niet wat ze me gegeven hebben. Owja, toch! Ik kreeg parfum: Tommy Hilfiger Summer! :cool: Dus ik zou ook zoiets geven als ik een zusje/broertje had, of een armband/ketting oid.
|
ik ben ook nog een boekje aan het schrijven en maken voor mn vriend; heb zeg maar een dagboek gekocht en dat schrijf en plak ik helemaal vol met van alles :)
|
Citaat:
|
Ik heb mijn eindexamencadeau al gehad. :)
Met gym konden wij kiezen uit gewone lessen of speciale reizen. Één daarvan was de wintersportreis, maar die was wel behoorlijk duur. Ik heb uiteindelijk mee mogen gaan met die reis en dat was dan het cadeau van m'n ouders. Was echt super!! |
M'n zusje doet dit jaar ook examen (zij VMBO, ik VWO), maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik ga geven en of ik wel wat ga geven :o
En als ik al m'n vrienden kadootjes moet gaan geven als ze slagen, dan ben ik wel erg veel geld kwijt... dus ik denk dat we daar niet aan doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |