![]() |
Thema eindexamenfeest
Hebben jullie ook een thema bij jullie eindexamenfeest?
En wat vinden jullie van dat thema? Ons thema is Piraten...Mij maakt het thema niet zoveel uit.. :) |
bij ons op school weet ik nog niet, maar bij een andere school in M'burg is het voor de jongens actionman en voor de meisjes barbie :o
|
italie geloof ik, wel rot, nix van in me kast:(
|
Bij ons op school is t thema Red light district :s
|
Wij hebben op school geen eindexamenfeest
|
Ons thema is "Fiesta"
Mengeling van Spaanse, Italiaanse, Mexicaanse en Braziliaanse invloeden. Zoals Salsa, Tequila bar, enz. :) |
Citaat:
|
Ons thema is Wednesday Night Fever. Yeah :| :p
|
Wij hebben aan het eind van het jaar altijd een galafeest :)
|
Ik zit op een school voor volwasseneneducatie, en volgens mij hebben we geen eindexamenfeest. :s En als we dat al hebben, weet ik daar he-le-maal niks van. :|
|
Wij hebben geen thema (en voorlopig nog niet eens een examenfeest). We dachten altijd dat het gala geregeld werd door de leerlingenvereniging maar nu blijkt dus dat we dat zelf moeten regelen dus tis de vraag wat daar nog van komt.
|
Fantasy
|
Wij hebben een gala, maar dat heeft geloof ik niet een bepaald thema.
|
Citaat:
|
Bij ons jaren '70
|
Bij ons is het thema zwart-wit. De meesten gaan dan in gala omdat er bij ons op school nog nooit een gala is geweest...Heb er iig al errug zin in :)
|
wij hebben een laatste schooldag die in een bepaald thema verloopt, dit jaar is dat jaren 70/ grease. 's avonds hebben we gewoon een gala.
|
wij hebben als thema braziliaans carnaval.
en ook nog een gala 's avonds |
Wij hebben maffia voor jongens wel makkelijk maar voor de meisjes zwaar knudde
|
Ons eindexamenfeest is altijd een galafeest, het thema is altijd een land, dit jaar Marokko.
(= proberen een marokkaans tintje aan je jurk/pak te geven, marokkaans eten en marokkaans versierde zaal etc). |
Citaat:
|
Citaat:
Kun je soms ook tussen 21.00 en 22.00 foto laten maken voor 50 cent? Zijn de kosten van de gehele dag 12,50 euro? Zo ja, dan zit jij zeker op Ursula :p |
Citaat:
bij mij ook, want ik zit bij jou op school:) |
Citaat:
|
Citaat:
en inderdaad, Beesd is wel een pokkeind rijden.. aan de andere kant, best gezellig altijd, in een bus:) |
Citaat:
Ja, de busreis is wel gezellig :cool: Vooral als er van die dronken weirdo's bij zitten (zolang t maar niet irritant dronken is). Entree is wel een beetje prijzig. Dat kan mijn bankrekening niet aan. |
Beest is met een D, ja. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jurk enzo betalen zij iig. erg he? :P |
Galaaa
eindelijk, vorig jaar haden de examenklassen gewoon een "schoolfeest" in de melkweg :rolleyes: |
Citaat:
Ja, inderdaad Weer ja Alweer ja. (Ofja, nog eventjes :p ) |
Wij hebben 14 mei LSd en is dag thema is Grease. 's Avonds hebben we dan Gala(in mooie jurk of pak) en daarna in onze feestkledij naar een discotheek :eek:
|
Wij hebben gewoon een galabal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jup.. ik ga waarschijnlijk voor je koken, dus wees voorbereid.. :D
(Ik ben wel examenkandidaat hoor, maar ben vorig jaar al geweest, omdat ik toen ook eindexamenkandidaat was, en ga volgend jaar ook, omdat ik dan weer eindexamenkandidaat ben, dus dit jaar sla ik maar even over... :p) |
Wij hebben een eind gala... altijd al gehad :)
|
Citaat:
|
O fijn, dat heb ik toen dus gegeten.. Maar ja, heb 2 jaar geleden in de 5e zelf ook gekookt, dus ik weet hoe het er aan toe gaat ;)
Nog meer mensen met verhalen van mislukte gala's, smerige maaltijden etc? |
Citaat:
gala is bij ons standaard. maar daarna is er ergens anders nog een feest met thema. |
Bij ons is het thema Love Parade.
Wat moet je daaaarrrrr nou weer mee?! |
Citaat:
;) http://www.euro26.biz.hr/hh/10/slike...ove-parade.jpg http://homepage.uibk.ac.at/homepage/...ade/raver3.jpg |
Citaat:
|
graag gedaan :p
|
Bij ons is het thema 'Rock 'n Roll', dit geld zowel voor het feest savonds als laatste lesdag (dat word bij ons ook uitbundig gevierd, dan word de school helemaal verbouwd :))
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
thema is dit jaar hollywood
het wordt bij ons altijd groots gevierd, echt leuk! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |