![]() |
Spineshank
WIe vinden Spineshank allemaal goed??
Ze zijn echt lauw vooral Smothered en Forgotten zijn lauw! http://www.toutnancy.com/agenda/imga...spineshank.jpg |
ik vind ze erg koud.
|
spineshank is de shiznit.
strictly diesel was een geweldig album. the height of callousness was indrukwekkend en self-destructive pattern is echt heeeel goed. best flinke stap als je die 3 albums naast elkaar legt. |
Citaat:
|
Ik vind alleen The Height of Calloussness wel ok
|
strictly diesel is rustiger. meer rock.
maar als je Height of Callousness te hard vind, dan raad ik je niet aan om Self-Destructive Pattern te gaan luisteren :s die is zo mogelijk nog lomper en harder |
Ze hebben wel een aantal leuke nummers met pakkende melodielijnen, en dan heb ik het vooral over de zang. Leuk om 1 keer in het jaar te horen ofzo ;)
|
ze moeten inderdaad voor de volgende cd wel iets nieuws gaan verzinnen want ze kunnen zo niet eeuwig door gaan. het gaat nu al teveel op elkaar lijken soms
|
Height of Callousness is een erg leuk album. Die laatste is ook wel goed, maar niet zo vaak geluisterd eigenlijk.
En de zanger is weg, voor als je daar nog niet van op de hoogte was |
En er is ook kans dat hun optreden van Roadrage 2003 niet op dvd zal uitkomen. het is me allemaal wat :( . Het worden iig afzonderlijke DVD's vanwege de grote hoeveelheid beeldmateriaal.
|
Citaat:
Ik stond net voor de fucking camera met spineshank :D En afzonderlijke dvd's?? gaat weer lekker geld kosten :s |
Citaat:
|
Op de site staat inderdaad dat ze op zoek zijn naar een zanger
|
Citaat:
ik vind het irritant dat jij dezelfde ava als ufke hebt genomen en spineshank is kutje |
Citaat:
offtopic: Nieuwe Fear Factory krijgt een bonus dvd met 1 uur aan beeldmateriaal + clip van cyberwaste. |
Ik heb ooit Height of Callousness gekocht, maar een paar keer geluisterd, en nu vind ik het niet meer leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en toch vindt ik het irritant |
word geregeld ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vroeger vond ik het wel leuke muziek :) :) :) :)
|
Citaat:
Normaal vind ik Nu-metal vrij kut, maar dit vind ik wel vet, vooral de titeltrack en cyanide 2600 zijn erg cool, en ik heb een speciale uitgave met 5 bonustracks ofzo, ik heb ze trouwens alle 2 :cool: Dat laatste album is dan weer erg kut, op het zeikerige af..... Gewoon fuckin poppy nu-metal (n) En de twee tracks die TS noemde zijn dan ook gelijk de meest commerciële/ poppy tracks....... En dat je The Height.... vet hard vindt, ja ieder zijn mening..... Ik ken wel hardere muziek..... /edit Jonny Santos heeft de band trouwens al een hele tijd geleden verlaten..... |
Citaat:
|
heb ze gezien op de roadrage,wel rappig,soms alleen iets te hard vind ik.
maar ik wl die dvd toch nog wel een keer zien,want volgens mij sta ik er crowdsurfend op :cool: ,is ook al wel eens op the box geweest en toen zag ik mezelf ook al over de mensen surfen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
coole transformers avatar btw (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Ik ken alleen THOC. Wel aardig, lang niet meer gehoord. |
ze zijn opzich wel leuk
opzich is zo'n lekker nietszeggend woord heerlijk :o |
Citaat:
|
Citaat:
ik vond die 1e cd altijd vet, maar toen ik hem laatst opzette viel me wel op hoeveel ze van deftones hadden gejat toen goede liveband trouwens, dynamo 1999 was cool concert. |
Citaat:
Goed uitgebalanseerd edit: oja friso, op de uitgave van mij staan een paar extra tracks, waaronder 2 supercoole remixen van de titeltrack en ashmatic (y) oja die synth/elektronics shit is ook wel vet...... |
Citaat:
|
Goed ook dat die zanger eruit is...Die teringlijer kreeg het elk concert voor elkaar om zwaar kut te zingen...
|
lauw?
|
lauwe pap
|
is vast een of ander hip nieuw woord. Ik word al oud....
|
Citaat:
xxx |
jammer dat ze zichzelf niet opsplitsen :O
xxx |
Citaat:
die band heeft een paar x opgetreden in nederland (3 x als ik me niet vergis,waaronder 1999, dat is 4.5 jaar geleden). hoe kom je dan aan die info? die zanger had overigens wel een goede podiumpresentatie. |
spineshank is wel cool, jammer dat ze volgens mij uit elkaar zijn. ik vind de cd wel cool, vooral smothered, maar niet zo bijzonder
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: