![]() |
WAARDERINGSTOPIC: twin peaks.
geweldige serie!
agent Cooper: http://images.scholieren.com/images/icons/icon14.gif |
Alle afleveringen gezien, echt super serie :) Alleen jammer dat het niet zo gelopen is zoals David Lynch eigenlijk wou (hij wou er een soap zonder einde van maken).
Bob is cool :P Ik zag trouwens een DVD box van heel seizoen 1 voor nog geen €30,- die ga ik me maar aanschaffen :) |
jep, die dvd box hebben wij. ik nu de eerste serie gezien. het is alleen jammer dat het waarschijnlijk nog erg lang gaat duren voordat alle serie's uit zijn op dvd. omdat iedereen over filmrechten aan het zeuren is enzo.
|
Citaat:
En het zijn maar 2 seizoenen, toch? Dus zou er sowieso nog maar 1 dvd box komen. |
bizar, ik heb meegekregen van de vriend van mn zus dat er iets van 5 series zijn.
dat ga ik toch allemaal maar eens navragen. |
Citaat:
Een pilot, 1ste seizoen heeft 7 episodes, 2de seizoen heeft 22 episodes. En dan nog de film Fire Walk With Me. |
Geweldige soundtrack (y)
|
(y) Superweird (volgens mij snap ik nog seeds niet alles), goede soundtrack en Bob is eng (nou ja als je het nuchter bekijkt is het gewoon een lelijke vent).
'Fire walk with me' vond ik heel erg tegenvallen en mist op zeker de mystiek die in de serie wel terug te vinden was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
binnenkort maar weer eens een keertje bij de bieb huren.. |
is het geen film? hmm
|
Ohmygod Twin Peaks (y)
geweldig, zo vaag :cool: |
die box wil ik wel; het het nog nooit fatsoenlijk gekeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben echt wel weken bezig geweest met kijken, heerlijke serie, heb helaas 1 aflevering gemist. Maar David Lynch is gewoon absolute zaligheid. Dune, Lost Higway,... |
Citaat:
En:
Spoiler
Het was de bedoeling dat je nooit achter de moordenaar zou komen en het dus een oneindige soap zou worden. Maar dat wilden de bazen niet, omdat veel mensen juist keken omdat ze wilden weten wie het had gedaan... |
Oh en Blue Velvet móet je ook zien. En natuurlijk Eraserhead, mijn favoriet :)
En Mullholland Dr. is ook goed. Ik wil er graag nog veel op dvd/video, maar een paar zijn gewoon al rottig om te vinden. |
Ooit he, dan ga ik al die afleveringen één voor één huren en samen met een min of meer vast groepje mensen kijken.
|
We zouden met een aantal mensen nog een marathon houden...hm.. toch nog maar eens voorstellen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32. |