![]() |
Logh
Een vriend van mij kwam hiermee aanzetten, hij had ze gister gezien in de Dwaze Zaken in Amsterdam.
Ik luister nu Yellow Lights Mean Slow Down.. wat best okee klinkt. Je kan nog meer beluisteren op http://www.deepelm.com/sum/418_sum.html LOGH filters the finest elements of indie rock, poetic tone and intelligible songwriting through a Nordic perspective and into a record that pulses, swells and sighs with effortless synergy. Without ever leaving the grips of simple pop, EVERY TIME A BELL RINGS flirts with lo-fi elements - lightly brushed snares, subtle guitar strumming, droning bass lines and wispy, aching vocals - but with more range, expression and genuine feeling than most bands can muster. Music laden with so much texture, atmosphere and emotion is rare. Vanavond spelen ze in Nighttown, en binnenkort op een festival in de Afrika geloof ik. |
dat liedje yellow etceterrra klinkt lief (y) de rest heb ik nog niet beluisterd,
afrika is toch dat pakhuis in adam of niet? want dan wil ik wel even kijken |
Ja ik ook wel, volgens mij kost het een paar euro of is het gratis. De Dwaze Zaken is trouwens een café vlakbij A'dam cs wat heel leuk blijkt te zijn (en nee, dat kan ik me ook niet voorstellen). Daar wil ik ook wel een keer heen, ik ben nieuwsgierig.
|
logh ken ik ook sinds deze week, super super
|
ik vind het een van de betere postrock bands die ik tot nu toe heb gehoord (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er komen allemaal kunstacademie studenten heb ik me laten vertellen.
|
Citaat:
|
(y) Hoog tijd om eens nonchalant de blits te maken
|
Citaat:
|
Eh.. Ik zat er eerder te denken op mijn walkie talkies van zolder te halen.
|
Citaat:
|
:cool: Jij wint.
Maar even ontopic, ofzo. Ik kan nergens een fatsoenlijk overzicht van de tourdates vinden :( Ja ik weet hoe google werkt ja. |
Citaat:
|
Geen idee.. Wanneer ik geld over heb. Ik krijg trouwens nog geld van Michelle voor COS maar ik denk niet dat ze het heeft :(
|
dat denk ik dus ook..en als het niet duur is wil ik best trakteren, maar dat zeg ik altijd en ik ben arm (y)
|
he ben jij cottoncandy
zo ja: waarom ben jij niet cottoncandy meer? zo nee: waarom was jij nooit cottoncandy? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe werkt het PageRank systeem? En de volgrobots en indexsoftware? |
Citaat:
ik vind het een verschrikkelijke username, en ik wil ook geen katoensnoepje meer genoemd worden. |
wel leuk nummer ja :)
|
klinkt erg vet.
|
hmmz ik was alweer vergeten dat ik ze vorige week had gezien. niet veel bijzonders.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |