![]() |
[internet] werkt niet goed
Sommige sites, zoals geocities en loesje.nl werken opeens niet meer. Ik heb geen idee waarom niet, voor zover ik weet heb ik niks raars met mn computer gedaan.
Ik heb wel zo'n popupkiller (popupcop heetie) op mn computer staan, die doet soms ook vaag, maar als ik die uit zet werken die sites nog niet. Ik hoop dat jullie weten waaraan het zou kunnen liggen :s Alvast bedankt :) |
Verwijder alle tijdelijke internetbestanden onder Extra -> internet opties eens.
|
Nee, dat werkt niet, dat had ik al gedaan :)
Het is ook heel vaag, want ik kan bijv. wel naar geocities.yahoo.com maar niet naar geocities.com... Misschien heb ik die sites per ongeluk geblokkeerd ofzo, maar ik heb geen idee hoe dat moet, dus ik weet ook niet hoe ik ze weer kan deblokkeren.. [edit] Opeens is mn startpagina (wat eerst altijd google was) veranderd in iets van adultbouncer.com :S Mn broertje zei dat het misschien iets van spyware is, dus dat moet ik er dan even afgooien :S En ik ben ook al virus aan het scannen... Maar kan spyware er voor zorgen dat je op sommige sites niet meer kan komen?[/edit] |
Citaat:
http://forumfaq.nl/index.php?onderwerp=7 |
Dankjewel voor die link, ik heb hem doorgelezen:)
Ik heb nou net HijackThis gedownload, want dat schijnt een goed programmatje te zijn, en als ik die laat scannen, komen er heel veel dingen, maar ik ben een beetje bang om alles zomaar te verwijderen. Maar tussen die hele lijst staat HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System, DisableRegedit=1 En dat lijkt op '[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionRun] ' en die stond weer in jou ForumFAQ :) Dus kan ik dat dan verwijderen? En hoe weet ik wat ik kan verwijderen en wat niet? |
|
Citaat:
Heeeel erg bedankt :) (y) |
Schattig =)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |