![]() |
the comeback van LEE!
wat vinden jullie daarvan? Ik heb ze al bij de meest hippe kledingzaken zien liggen! :nono: Bendorf, Spoiled en de Chillout! :s Eigenlijk vind ik het maar een suf merk! (n)
|
ik vind er niks aan nee, niet origineel en gewoon niks bijzonders.
|
gewoon basique
|
Ik vind het wel mooi, en basic.
|
net als wrangler en lion
en als zoveel merken BOEIE |
haha dat draagt mijn vader nog. echt een suf merk ja.
|
Nee, LEE is een big NO-NO! :nono:
Schandalig trouwens, die dure prijzen die ze voor de nieuwe collectie durven te vragen :| |
Die kontzakken zijn lelijk.
|
Citaat:
Echter, vriendin van mij is weer heel erg opzoek naar nieuw model van Lee voor de vrouwen, die vindt ze dus geweldig :confused: :p Citaat:
|
LEE? BAH! :nono:
nee zo'n basic merk vind ik maar nix ! khoud het wel bij een mooie diesel :) |
Als je een basic broek zoekt kan het misschien wel leuk zijn. Alleen schandalig dat een merk als LEE van die piepkleine maatjes durven te verkopen in nederland. "Nee mevrouw, 34 is het langste, maar die vallen best lang hoor *big smile*" En dan met een kuitbroek het pashokje uitstappen :rolleyes:
En dat voor dát geld! Bah. |
Citaat:
|
Lee, mnee (N)
|
LEE heeft mooie mannenshirt's, voor de rest niet bijzonder.
|
Ik word niet echt wild van LEE nee....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En de broeken ook...? want laatst had een vriend van me geloof ik een Lee aan en dat leek wel beetje op type1/Loose Frank-type broek.....
|
Ach. Kind van klas heeft er schoenen van.
En als je de schoenen kan vergelijken met de rest van de collectie. :| |
Citaat:
|
Was dat niet dat ene merk met die vormloze spijkerbroeken ?
|
goedkopen denim hoogwater broeken (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry maar dat valt reuze mee. De broeken voor heren gaan ook niet verder dan 36 en dan voor vrouwen zeker wel. Is de laatste tijd overal zo, dameskleding kan je overal heel lang vinden, maar bij de heren blijven ze achter op dat gebied. Dames broeken zijn onderhand zelfde maat als de heren. |
nog nooit van gehoord :o
|
Ik wacht op de comeback van Wrangler en Pilot System! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had vroeger een Wrangler, mijn lievelings.
Ik zat denk ik in groep 5 en ik zat met drie vriendinnetjes op één fiets. Toen er een enge grote jongen achter ons aan kwam rennen vielen we. Er zat een gat in mijn bjoetie van een Wrangler. :( Toen heb ik hem geschopt! Tot zo ver mijn story. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is basic.
een gewone simpele spijkerbroek |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Lee wordt niet zo hot, wrangler heeft mooie modellen op het moment, Clep en LTB komen op en worden hot
|
Citaat:
Ik kende toen trouwens ook al het nr. Cha Cha slide. :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik geloof dat ik dan de enige ben die de broeken van Lee WEL leuk vindt! ze zitten voor mij als een tweede huid, en bovendien heb ik ze in lengte 35. ik kan bij geen enkel ander merk leuke broeken vinden die langer zijn lengtemaat 34. sorry hoor maar ik blijf ze lekker dragen, wat jullie ook maar zeggen!
|
Lee? whatever
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |