![]() |
Cypress hill en tim armstrong ???
ik zag laats de nieuw video clip van cypress hill - whats your name en ik d8t dat ik daat tim armstrong zag gitaar spelen het ging me ff iets te snel maar weet iemand of dit zo is en of iemand de video clip al heeft gezien???
|
ik heb hem ook gezien geloof ik.
|
wat een flauw nummer is dat
|
kvind hem wel chill :d
|
Je komt hem ook overal tegen.. :p (y)
|
zelfs op het forum
|
juhp kheb de clip gezien :) whats your number... en idd tim armstrong doet erin mee :cool:
|
ach waar doen die lui van rancid tegenwoordig niet aan mee...
volgens mij gaan ze nu voor het grote geld! lars fredriksen zit vast aan die snol van een pink, tim armstrong is dikke vriendjes met die geschminkte mongool van good charlotte en nu dus ook met cypress hill... het enigste goeie wat er uit die samenwerkingen is voortgekomen zijn lars fredriksen & the bastards en the transplants... |
Citaat:
the transplants zuigen ook menig olifantengat leeg... rancid heeft zeker wel gave platen gemaakt alleen vanaf indestructible is het bergafwaarts gegaan... |
Citaat:
Pink is nu pot geloof ik, ze moet natuurlijk wel met de mode mee blijven gaan :D |
oud nieuws
Trouwens petje af voor Tim Amrstrong die gast is op alle markten thuis! |
Cypress Hill stelt eigenlijk niks meer voor sinds III.
Hoewel ik ze in de 013 best wel vond rocken. |
Citaat:
op ll2000 was het erg gaaf in de melkweg daarna was het ook erg gaaf... ik was alleen te stoned om actief te zijn toen (n) |
Citaat:
|
Citaat:
b) Tim Armstrong schrijft tegenwoordig nummers voor Pink. ik volg het roddelcircuit niet echt, dus ik zou niet weten hoe Lars Frederiksen aan Pink vast zou zitten. Over Good Charlotte is vrijwel iedereen het eens, dat het geen punk band is, veel te poppy. Live kon ik ze wel waarderen. c) Lars Frederiksen and the Bastards was inderdaad heel leuk, maar the Transplants zijn ronduit geweldig. misschien zou je eens naar punx.nl moeten gaan. zijn deze discussies al láng afgesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |