![]() |
Eerste Afspraakje
Wat doen jullie op jullie eerste afspraakje?
Zoenen jullie of duiken jullie in ene keer gelijk het bed in en laat je hem/haar alle hoeken van je matras zien? Of wacht je af tot een tweede afspraakje? Reageer! |
eerst neuken voor de 1e date
anders weet je niet of je date een goeie investering is of niet |
Zoenen is meestal de aanleiding voor het afspraakje geweest (tenzij het een internetafspraakje was). Dus gezoend wordt het zeker. En of ik met hem/haar het bed deel... Ligt er helemaal aan! Soms voelt het goed. Soms wat minder. Maar in 80% van de gevallen zullen we wel met elkaar naar bed gaan, ja.
|
Als het goed klikt dan heb ik geen bezwaar tegen een eventuele "overnachting" :D
|
Citaat:
|
of niks. of zoenen.
|
Zoenen, misschien een beetje knuffelen, maar om met iemand het bed in te duiken op de eerste date zit er voor mij niet in.
De tweede date is natuurlijk heel wat anders. :D |
hangt ook wel van de situatie af denk ik, als het goed klikt, en ik ( of zij) kom na die date niet meer thuis ( OV ) dan heb ik geen bezwaar tegen een overnachting. Klikt het niet, dan mag ze beneden op de bank, of ik bij haar op de stoel of grond.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gister 1e date gehad, en we hebben saampies Idols gekeken :eek: (romantisch *zucht*)
Nee, het was hartstikke leuk, maar neuken doe je alleen op 1e date als je niks serieus wilt, lijkt mij.... |
Ik heb er geen bezwaar tegen, mits het klikt.
|
Ja oké, maar wat als dat niet aanwezig is zeg maar?
Trap je hij/zij dan uit de deur? :confused: |
Ehm, de enige echt aanwijsbare 'afspraakjes vóór een relatie' waren de drie afspraakjes die ik drie jaar geleden met mijn ex-vriend had. En toen durfden we allebei niet het initiatief te nemen om te zoenen :D.
Maar op zich vind ik dat wat je doet op je eerste afspraakje, moet afhangen van hoe goed het klikt en hoe leuk je het hebt en waar je zin in hebt en niet van 'wat je vindt dat hoort'. |
Citaat:
alleen als het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klikt zou het nog eventueeeel kunnen gebeuren. |
meteen met iemand het bed induiken op de eerste date zou ik nooit doen
zoenen nog wel, knuffelen misschien ook wel, maar verder niet meer dan dat |
Ik neuk binnen een half uur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou niet eens op het tweede afspraakje met iemand naar bed gaan, ik bedoel hoe goed ken je die persoon dan??? Zelfs als je eerst vrienden bent geweest en dan nu misschien een relatie met elkaar wil... waarom is het "met elkaar naar bed gaan" zo belangrijk??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom is het tegenwoordig zo belangrijk om met iemand sex te hebben. Er zijn gelukkig nog mensen met zelfrespect, een beetje respect voor jezelf zeg! (y) |
Citaat:
Nou ja, ik denk dat zelfrespect hier niet zoveel mee te maken heeft eerlijk gezegd, het gaat er gewoon om wat je wil, ik bedoel als er mensen zijn die wel meteen met iemand het bed in duiken vind ik niet dat ze geen zelfrespect hebben. Zij kiezen ervoor om het wel te doen, alhoewel ik dat nooit zou doen. |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
ik wil wel ;) |
Citaat:
|
Aha, jah daar ben ik het idd ook mee eens, de grote lijnen in ieder geval, er zijn altijd wel uitzonderingen...
|
nou,... dat ligt er al helemaal aan. In het algemeen wordt er eerst een aantal keren gezoend en daarna pas geneukt. Ik neuk niet met iedereen (al die ziektes :p)
|
Ligt eraan. Meestal eerst een paar afspraakjes. Maar soms ook zonder afspraakje met iemand zoenen ;)
Maar ik ga nooit meteen na 1 afspraakje met iemand in bed duiken. |
Hoe leg ik dat uit...ik ga niet daten met iemand waar ik niet mee naar bed wil.
|
Jij bent egt gefixeerd op het uiterlijk, dus :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
Integendeel. Uiterlijk zegt me weinig, zolang het niet al te erg is. Als ik iemand bijzonder en lief en aardig en spannend genoeg vind ga ik met hem naar bed. En als ik dat niet vind, wil ik niet eens op een date. Dat is tijd verspillen. |
Ik zal het nader uitleggen...
Ik bedoelde te zeggen dat bij mij uiterlijk helemaal niet zo uitmaakt, soorry voor alle onduidelijkheid, maar wat ik wou zeggen is dat ik het helemaal niet erg vindt als iemand wat minder mooi is... (y) dat vindt ik erg oké... Maar waar ik terug opwou komen is dat op pagina 4 iemand zei dat zij nooit met iemand naar bed zou gaan als die persoon lelijk was, dit is niet het geval bij mij... :p hoop dat jullie mij snappen nu |
pff sex voegt iets toe aan je relatie anders kun je net zo goed vrienden zijn.
en sex op de 1e date : helemaal nix mis mee (y) |
ik hou het op zoenen en b.tje knuffelen :p :)
|
Citaat:
:nono: |
Als het zo uitkwam zou ik er zeker niets tegen hebben :).
|
Citaat:
|
Citaat:
Jouw ken ik nog niet ... Waar woon je ? lOl ;) :) :p |
Zeker geen seks, zoenen als de situatie daar om vraagt...
|
neah, geen zoenen ofzo.. eerst kijken oftie een beetje (y) is dan zien of ik wel met em wil zoenen of dat dat een grote fout zou zijn.
|
als het beetje klikt sowieso zoenen..maar ik hou wel van een beetje plagen dus op seks zou het niet zo snel uitlopen..
of ik zou echt te lang droog staan :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |