![]() |
Ga jij slagen?
Voor de mensen die dit jaar examen doen: denk je dat je gaat slagen of niet? Ja (bijna zeker van wel: je staat er goed voor en je denkt dat je je examens ga je ook goed maken), misschien (als je je examens gewoon redelijk maakt slaag je maar je weet niet of dit het geval is) of nee (je staat er slecht voor en/of denkt dat je je examens slecht gaat maken)?
|
Ja, en ik doe vwo eindexamen.
Eigenlijk sta ik alleen voor Engels krap (6 precies), maar ja, je mag wel een onvoldoende staan natuurlijk :) (hoewel ik daar niet van uit ga natuurlijk :)) |
mwa...k heb op nee en ik doe vmbo-examen gestemd...maar k hoop stiekem dat ik wel slaag...maar dat zal wel niet :( zoals altijd kom ik er weer te laat achter dat ik mn best had moeten doen...
|
Ja, ik ga slagen!! (voor de havo) :)
Er moet wel heel wat mis gaan om nog te zakken en da's een héérlijk gevoel!! |
misschien, havo eindexamen. t is allemaal nu nog kantje boord, dus keihard werken voor moi.
|
Ja en ik doe vwo :)
|
misschien, en ik doe havo examen.
sta wat ongemakkelijk voor 2 vakken die beide in mn profiel zitten. (duits en ak) (een 6,2 en een 6,5) op zich nog te doen, maar toch. xxx |
Misschien en ik doe vwo examen
|
Citaat:
|
misschien en ik doe havo examen. ben nogal negatief ingesteld (dus denk ik dat ik ga zakken) en ik moet veel doen er voor en hopen op geen black out
|
Wat 'n vwo-ers op t forum.... :D
|
Citaat:
(op dit moment dan) |
Ik ga slagen, ik sta er goed voor dus...... :cool:
|
Het moet wil heel vreemd lopen wil ik niet slagen, eigenlijk.
VWO. |
Citaat:
Ik sta overal voldoende voor, dus hoef in principe nergens hoger dan een 5 voor te halen! (Niet dat ik voor vijven ga leren hoor, het is alleen een geruststellend gevoel!) |
zoals ik er nu voor sta, ga ik er vanuit dat ik slaag voor vwo
wiskunde, latijn en natuurkunde zijn mijn moeilijkste vakken, maar ik vold nu al een tijdje bijles wiskunde en het gaat al beter. |
Misschien. Ik hoop t wel, maar ik heb vorig jaar mn ex zien zakken en hierna zat hij erg in de put. Ik ben dus ook bang dat ik zak..
|
misschien en ik doe vwo-eindexamen. ik heb na mijn volgende toetsweek zeer waarschijnlijk al twee onvoldoendes dus dan moet ik al mijn CSE"s voldoende maken en ik heb absoluut geen idee of dat haalbaar is want ik heb nogal een aantal twijfelachtige vakken.
Oftewel: er hoeft niet veel te gebeuren wil ik zakken maar er moet nog heel wat gebeuren wil ik slagen :s |
Citaat:
|
Ja, en ik heb vorig jaar VWO gedaan :p
|
Jaa, zekers :p Geen discussie over mogelijk (hoop ik)!
|
Eigenlijk wilde ik stemmen: Waarschijnlijk, en ik doe vwo eindexamen. Maar nu heb ik maar op Misschien gestemd. :p
|
Misschien, en ik de vwo-eindexamen.
Ik sta er goed voor, maar ben nooit zeker van mezelf :s |
misschien vwo
ik sta er maar matigjes voor. |
Ik heb gestemd voor: "Misschien, en ik doe vwo-eindexamen."
:s |
Ja, en ik doe TSO (Belgïe :p)
dees eindexamen is wel echt een eindexamen omdat ik mijn laatste jaar middelbaar onderwijs zit! WOOT |
Misschien, en ik doe havo eindexamen
Ik heb echt geen idee... Sta er niet slecht voor maar ook niet goed. Hangt echt van eindexamen af... |
Citaat:
|
ja en vwo, alles boven 4.5 gemiddeld en ik ben er:)
|
Ik ga er wel vanuit, doe vwo..
Sta 1 vak in de 6, de rest hoger. Dus moet goed lukken :) |
Ja, havo
|
Ik heb ingevuld: Ja, en ik doe havo eindexamen.
Het is natuurlijk niet helemaal zeker dat ik ga slagen, maar ik weet, dat als ik goed mijn best doe het zeker moet lukken. Daar gaan we dus voor (y) *trots op zichzelf door de goede instelling!* |
Misschien en ik doe havo eindexamen..
Sta voor ckv2 een 5.4 en voor gs een 5.8, zit allebei in mn profiel en dat mag dus niet. En ik heb er weinig vertrouwen in dat t me gaat lukken eigenlijk om één van de twee voldoende te houden/krijgen :s Maar wie weet lukt het me toch.. |
Citaat:
|
Bijna zeker van wel, vwo.
|
Citaat:
|
Ja en ik doe havo :)
|
Ja, en ik doe vmbo eindexamen.
|
Citaat:
Ik ook :o |
Als ik helemaal NIETS meer zou uitvoeren en ernstig ziek zou zijn tijdens de eindexamens, dán zal ik het waarschijnlijk niet halen. Oftewel, het gaat allemaal vast wel lukken. :D Ik doe VWO trouwens.
|
ik maak me helemaal geen zorgen voor die examens. Meestal zijn ze makkelijker dan de schoolexamens en voor de schoolexamens haal meestal wel boven de 7 (meestal een 8 of een 9). Dus waarom ik zou ik dan zenuwachtig zijn voor die eindexamens??????
doe trouwens vwo N&G |
ja, en ik doe vmbo, hoewel het nu wel bergafwaarts gaat, maar da komt ook omdat ik me niet meer kan motiveren om me in te zetten voor school :( , maar liggen nog wel rond de voldoendes
|
Ja en ik doe vwo.
Mijn laagste SE cijfer is een 6,7 En die examens moeten vast en zeker lukken. |
Ik hoop van wel, maar ik vrees voor de examens. Ben niet zo goed in leren, heb toch 5 jaar HAVO in 5 jaar (tot nu toe dan he) gedaan, maar weet niet of ik die examendruk wel aan ga kunnen.
|
Als ik voor mn examens voor alles n 4 haal, ben ik geslaagd... dus, t moet wel vreemd lopen als ik zak...
|
Ja en ik doe havo.
|
Citaat:
|
ja ik ga slagen voor mijn havo,zakken is geen optie...
|
ik ga slagen (hoop ik dan)
maarruhm, concrete cijfers zijn toch dat 3% zakt... nou ja,van mij mag iedereen slagen als uik ook maar slaag |
Ja, ik ga waarschijnlijk wel slagen voor m'n vwo :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |