![]() |
Ga je je antwoorden controleren?
Ga je, wanneer de antwoorden op internet verschijnen, controleren hoe je een examen hebt gemaakt?
Ik wel, wil graag zekerheid over hoe ik een examen heb gemaakt. Ook al betekent dat dat ik lees dat ik misschien een onvoldoende heb. Maar ik snap mensen ook wel als ze dat liever niet willen weten omdat ze dan gaan stressen dat ze gezakt zijn. |
Ik heb gestemd op "ik weet het nog niet", maar ik denk van wel. Als ik de kans krijg wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben en stressen doe je toch wel!
|
'ik weet nog niet'
ik ben namelijk echt supergestresst, maar als de onzekerheid zo erg word, ga ik het toch wel ff checken op inet denk ja. |
Ik weet het echt nog niet, ligt er denk ik heel erg aan wat voor gevoel ik erover heb.
|
ik weet t niet.
maar ik denk dat mn nieuwsgierigheid het best wel eens kan winnen. denk eerder als ik er een goed gevoel over heb dan als ik er een slecht gevoel over heb. |
Ik heb het wel gedaan vorig jaar en ik zou het ook zeker weer doen. Op die manier kan je een beetje een inschatting maken, maar het cijfer wijkt wel af. Ik ben gewoon met het nakijken van mezelf erg streng geweest, dus de meeste cijfers vielen hoger uit. Je kan echt beter streng zijn dan dat als je te los bent en het toch veel lager uitvalt is het niet leuk.
|
ik denk dat ik ze allemaal wel wil controleren. Ik wil zo snel mogelijk weten waar ik aan toe ben :)
|
Citaat:
|
Ik ga het sowieso doen. Ik wil graag een indicatie hebben hoe mijn examens gemaakt zijn zodat ik me kan voorbereiden op een eventuele teleurstelling. Neem namelijk aan dat ik slaag en wil wel graag weten als me straks een enorme teleurstelling te wachten staat (ook al heb je vaak wel een gevoel hoe goed of niet je het gemaakt hebt).
|
Ja.
Ik wil zo snel mogelijk weten dan of ik überhaupt moeite moet doen voor herkansing ofo :p |
Ja, ik denk t wel.
|
Nee, hoogstwaarschijnlijk niet. Dat heb ik met mn havo-examen ook niet gedaan, en dat doe ik nu ook niet. Ik word daar alleen maar gestresst van, en bij de open vragen is het moeilijk na te kijken.
|
nee geen enkel examen, omdat ik meestal vergeet wati k geantwoord heb bij een aantal vragen en dan word ik alleen maar zenuwachtig als ik ze ga controleren en dat ben ik al.
|
Ik heb alles meteen gecontroleerd, omdat ik het fijn vind te weten hoe ik iets gemaakt heb :) Ook als ik een slecht gevoel heb, wil ik het toch wel zeker weten. Kun je je ook al meteen een beetje voorbereiden op het moment dat je je echte punten krijgt :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het absoluut wel doen, heb het vorig jaar ook gedaan en gemerkt dat het erg prettig is om een beetje te weten waar je aantoe bent. Inderdaad moet je wel streng nakijken voor jezelf, dan kan het altijd meevallen.
|
Ja, ik ga zeker alle antwoorden controleren (daar heb ik net dus ook op gestemd), dat heb ik in 2002 ook gedaan. :)
|
jullie examen antwoorden komen terecht op het internet :eek: . Wow vet (y) .
|
ik weet het nog niet....ligt er echt aan :s
|
Bij vakken als natuurkunde en scheikunde niet, dan werk ik mezelf alleen maar in de stress (aangezien dat niet mijn sterkste vakken zijn -> de afgelopen jaren te weinig aan gedaan), maar alle andere vakken wel. Anders is het helemaal een verassing of je wel of niet slaagt.
|
Wel alles nakijken. Kijk als er nou geen antwoorden waren dan kan het gewoon niet, maar wil weten waar ik ongeveer aan toe ben.
|
Ja.
|
volgens mij was het zelfs zo dat je na het examen heel je opgaveboekje mee mag nemen hoor ;) dat is volgens mij van de kandidaat dus ik schrijf mijn antwoorden ook op de opgaven :p
|
Tuurlijk niet. Alleen maar meer achteraf stress. Gedane zaken zijn gedane zaken. Als je het heb opgeschreven kan je er toch niks meer aan doen, behalve die ene her.
|
Ik weet het nog niet, maar ik denk dat ik ze uit nieuwsgierigheid toch wel ga controleren.. (ik doe overigens volgend jaar pas examen)
|
Ik denk dat ik het niet ga controleren, want als het dan tegenvalt, voel ik me de rest van de maand juni tot de uitslag super k*t en dan ga ik stressen of ik wel slaag. Dus ik denk het van niet....maar ben behoorlijk nieuwsgierig, dus waarschijnlijk ga ik toch wel ff snel kijken!
|
Ja, ik denk dat ik het wel ga proberen. En als ik er een slecht gevoel over heb dat ik dan gewoon mijn 'angst' overwin. ;)
|
Ik heb ingevuld: ik weet nog niet... Als ik heel nieuwsgierig ben of erg twijfel wel, maar dat komt dan wel.
|
Ik ga het wel doen, ik ben echt een nieuwsgierig aagje.
|
ik ga het ook doen.. wil altijd al meteen weten of ik iets goed heb gemaakt of niet...
|
Ja, alle examens
|
Citaat:
Dat ga ik dus dit keer weer doen :o |
Ik weet het niet. Aan de ene kant wil ik het wel, maar aan de andere kant; ik kan mn tijd beter gebruiken denk ik. En bij het nakijken van mn proefexamen Nederlands kwam er iets hogers uit dan dat ik daadwerkelijk had, dus ik vertrouw mezelf niet meer :s
|
Ja, ik denk dat ik alle antwoorden wel ga controleren. Dan heb ik tenminste al een beetje een idee over hoe ik alles gemaakt heb, anders word ik de dag van de uitslag echt gek :|
Maar als ik een erg slecht gevoel heb over een examen ga ik misschien wel niet kijken. |
Ik heb alles meteen nagekeken. En ja, daar wordt je soms best verdrietig van, maar dan weet je wel hoe je er voor staat (alhoewel bij mij bijna alle cijfers hoger waren dan zelf nagekeken en berekend)
|
zonde van me tijd, ik heb wel wat beters te doen, bijv. leren voor me volgende examen
|
Citaat:
|
ik kijik wel, ik heb nog geen idee
|
Ja ik ga ze controleren. Alleen moet ik dan wel tijd over hebben na het maken van mijn examen.. en omdat ik vaak erg sloom ben in het maken van tentamens ed.. denk ik niet dat ik vaak genoeg tijd zal hebben om het later te kunnen controleren. Maar ik ga het iig zo veel mogelijk controleren.
|
Ik zie het nog wel
Ik kan nu zeggen dat ik het wel doe en dan dat ik het niet doe, ik weet het gewoon nog niet. |
Ja, alle examens.
Anders blijf ik nog weken zitten met de onzekerheid of ik wel of niet geslaagd ben. En al is het alleen maar om te kijken of ik een voldoende heb (ik hoef nergens een voldoende voor te halen) :o |
Nee, die ga ik niet controleren. Ten eerste omdat ik toch niet al mijn antwoorden kan onthouden, dus kun je maar halve examens nakijken. Ten tweede heb ik het geduld wel om m'n score af te wachten en ten derde: het enige examen wat ik naar verwachting slecht ga maken, is Wiskunde A1 (ja, wiskunde-kneusje) en het is me het niet waard om daarover te gaan stressen.
|
Anders, namelijk: Alleen de examens die me interesseren.
|
ik denk het niet. Ik heb NG examen dus veel open vragen. Misschien Bio wel, daar kan je voor de MC-opgaven nog wel goed nakijken maar bijv Nederlands of wiskunde gaat dat neit
|
anders namelijk...
denk alleen de vakken zoals frans waar bijna alles meerkeuze is. verder boeit het me niet al te veel. ik denk dat ik alleen aardrijkskunde en frans controleer, beetje kritieke vakken voor mij. m&o heeft toch geen zin, allemaal open vragen:( |
ik heb voor de eerste optie gestemd, heb wel 2 jaar geleden examen gedaan, maar toch ;)
|
Ik weet het nog niet, nog helemaal niet over nagedacht. Naja, nog alle tijd om het te bedenken ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |