![]() |
[virusscanner] goede online virusscanner
ik heb weet ik bijna zeker een virus.. alleen heb ik een virusscanner mcafee van 4 jaar oud. Dus een online dacht ik maar ik kan via google niet veel vinden.
Weet iemand een goede online virusscanner of een gratis te downloaden? met link aub... bvd |
www.pcpitstop.com <--Links in het rijtje 'anti virus' aanklikke.
www.housecall.nl (pcpitstop snel en goed, housecall om te verwijdere as je daadwerkelijk een virus hebt) |
Citaat:
|
ok bedankt ik ga maar es ff kijken of ik een virus heb
|
Er bestaat ook een een topic over de meest gebruikte virusscanners , misschien is het handig om daar ook eens te kijken
|
ja het is gelukt :D:D:D:D
mn computer is weer snel ik heb via die site van pcpittstop een quikscan gedaan.. ik had dr 22 :s heb toen via de c:/windows al die bestanden handmatig verwijdert, opnieuw opgestart, en hij is weer veel sneller... bedankt :D *blij* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk om te horen dat je je pc virusvrij hebt gemaakt! (y)
Maar kun je ons nog ff vertellen welke virus waar je last van had? |
Citaat:
ik geloof netsky.p die stond er een keer of 20 op. ben nu officieel virus vrij verklaard :D |
Ow ok,..je moet altijd goed kijken wat je binnenhaald.
Citaat:
(tenzij het een crack voor iets is). Ook moet jij uitkijken voor bestanden die een dubbele extensie hebben, want britney.jpg.exe is bij mij altijd zwaar verdacht. En mailtjes van onbekenden open ik nie, en mailtjes van bekenden zonder dat ze iets zeggen dat ze iets willen versturen vertrouw ik ook nie. Voor de technischie lui onder ons: zie de technische info over de worm op symantec |
Citaat:
waarschijnlijk een keertje een geopend want ik kreeg maar vreemde mailtjes krijgen en mn moeder ook via adressen van vrienden van mij :s voortaan maar uitkijken :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |