![]() |
Meeting: wanneer en waar?
En alsjeblieft ook nog ff een datum neerpoten.
Hier kan je vertellen of je komt of niet. Bedankt! Ohja, de volgende mensen komen al (stond in die andere topic, meetingtopic 2): * Gothic (Utrecht, R'dam, Gouda) * tacidvs (Overal) * ******** (Utrecht, R'dam, Gouda) * Genesis (Overal, werkt echter op zondag) * Anneee (Utrecht) * Secreet (Utrecht, R'dam, Gouda, Amsterdam?(ook leuk eens heen te gaan)) * Internationalist (Kan me allemaal nie schelen :mad: ) * Iotje (Gaat met Inter mee :) ) |
ohja, je kan dus meerdere opties gebruiken. kies alsjeblieft even een dag en een plaats.
danku! |
De plaats zal me een rotzorg zijn, ik moet er toch lang genoeg voor reizen vanuit Groningen..
Het liefste op een Zaterdag, want op zondagen werk ik normaal gesproken.. Bij wijze van uitzondering wil ik nog wel eens vrij krijgen, maar dat lukt me natuurlijk ook niet altijd... Datum: na afloop van de examens, om zoveel mogelijk mensen de kans te geven mee te kunnen.. Genesis |
Ik ben uiteraard ook van de partij ;)
|
Forumbazen zijn verplicht te komen :D ekki en Leonoor moeten dus ook komen.
|
Ik wil oooohooooook! Maar ik weet niet of ik kan/mag...... :(
|
Citaat:
Ik heb jou nog nooit gezien, en je kunt FB's lekker toch niet dwingen :p |
Ik kom alleen als alle FB's komen, denk ik, of veel leuke mensen.
|
Ik kom denk ik wel, en ik neem Tom (Ulfheidin) mee :)
(kdwing em om mee te gaan :o) *ik ben wallflower, zit op iemand anders zn naam te posten* :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil eerst een datum weten, dan kijk ik wel of ik kan of niet. |
Citaat:
|
ik kom ook als het op zondag is en in rotjeknor tureg of gouda (goudse kaas)
|
Citaat:
Het lijkt erop dat het gewoon op een zondag in Utrecht wordt, iemand al een idee voor welke zondag? |
Citaat:
|
Citaat:
Zondag 9 juni 2002 in Utrecht |
da
|
Citaat:
|
tacidvs vindt dit een goed plan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien zit ik dan in curaçao en anders moet ik m'n vriend (jaap) uitzwaaien omdat hij naar curaçao gaat die dag. in het tweede geval kan ik misschien wel komen, in het eerste geval niet. maar de dag ervoor en de week erna kan ik ook niet, dus het wordt sowieso best lastig met mij. pas 22/23 juni kan ik weer eigenlijk. |
hmmm hebben ew nou een vastgestelde dag & datum?
zo niet...schiet dan eens op? |
Citaat:
|
mkay utrecht, op een zondag...*pakt agenda*
*pikt met ogen dicht een datum in juni* Zondag 23 Juni 14.00 te Utrecht verzamelen: Meetingpoint bij het blauwe vlaggetje Tijd zat nog, zorg maar dat je vrij bent en komt :) btw, ff lijstje maken van wie komen...
|
Ik kan niet op de 23e.
|
Ik ga in Juni individueel examen doen, maar heb nog geen datum vastgelegd. Kan zijn dat het de 17e wordt, dus dan kan ik op 16 juni niet.
Maar dit is nog niet zeker. Ik regel volgende week (edit: kut feestdagen ook altijd) het datum, dan meld ik het wel ff. |
Zondag 23 juni 2002
14.00 uur in Utrecht bij het blauwe vlaggetje onder het grote tijdenbord. *Secreet / Mylène * Anneee / Anne We moeten nu echt wat gaan beslissen hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze maken maar tijd :)
Ik kan eigenlijk ook niet de 23e maar zorg wel dak kan |
Citaat:
|
Zondag 23 juni 2002
14.00 uur in Utrecht bij het blauwe vlaggetje onder het grote tijdenbord. * Secreet / Mylène * Anneee / Anne * Klootzak2001 / Edwin * Lekker Belangrijk / Leonie |
kijk maar ik kom toch niet gnegne
|
Kan er iemand hier ff een lijstje maken wie er nou pcies waar en wanner gaan komen, of gaat het hier over 2 verschillende meetings?
|
Ik heb even een meeting aangemaakt
http://forum.scholieren.com/meeting/...ting.php?id=30 Meldt u daar maar eens aan :o |
Waar zijn jullie, pak weg om 18:00? Ik moet om 14:00 optreden *beroemd*, dus die 14:00 ga ik niet halen.
|
Citaat:
Waar moet je dan gaan optreden? En wat ga je doen? |
Citaat:
|
:) ikke wil ook meej, jullie kennen mij wel nie, en ik julliej nie maja,,,,,, boeieeeee......
*baba* mandy (lisse) |
Citaat:
|
Mabo denkt heel hard na maar heeft wel plannen om te komen...
|
Ik zal het proberen :)
Alleen ik ga niet als het me te ver is. Utrecht en niet verder. Geen Rotterdam, Amsterdam, Gouda of Limburg ofzo.. 23 Juni dus..? Kzal me best doen dan :) Wie gaat er nou? en wie niet? Ben wel benieuwd :) Ow ennuh, Ulfheidinnetje, als jij gaat, rijd ik met jou mee ok? :) |
Eh kweenie of ik kom, maar zoja dan stem ik wel voor Rotterdam op zaterdag, al maakt de plek me niet bijster veel uit.
|
Als het niet tè ver weg is kijk ik wel of ik kan komen...
Maar dan wel op zaterdag.. zondagen kan ik nooit |
ik wil wel komen, als het een beetje redelijk in de buurt is...
ik ga bijv. niet naar a'dam of r'dam maar we zien wel... |
23 Juni...ik denk wel dat dat gaat lukken...Utrecht dus...hoe laat..? en wie komen er nu allemaal?
|
Ik zou wel willen komen maar, ik kan waarschijnelijk niet .. maar ik wens de rest die dan wel gaan veel plezier.. :p
Jesse |
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Ik kom... naar de meeting |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40. |