![]() |
foutmelding script ofzo
Vaak als ik op een internetpagina kom, krijg ik een soort foutmelding: het script op deze pagina kan niet goed weergeven worden en bla bla bla. Onderaan staat dan de vraag of ik verder wil met het uitvoeren van scripts op de betreffende pagina, ja of nee. Als ik zo'n foutmelding gehad heb dan kan ik niks meer aanklikken want dan opent het niet. Echt irritant.
Weet iemand waar dit opslaat en wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt. |
dat betekend gewoon dat die site z'n script niet goed geschreven heeft
als het goed is staat d'r ook een vinkje in, in de trend van "altijd weergeven bij fouten op de pagina weergeven", die je kan uitvinken dan heb krijg je die error nietmeer, maar dat de pagina dan niet werkt ligt niet aan jou |
Volgens mij ligt het aan m'n eigen computer hoor en niet aan die bepaalde sites. Als ik dezelfde sites op een andere comp. bezoek heb ik nooit last van zo'n foutmelding. Iemand zei dat ik dan iets moest updaten ofzo..? Het zal wel. Mijn comp. heeft wel meer kuren..
|
je kan via www.windowsupdate.com (werkt alleen in InternetExplorer) je browser en je windows updaten, dat zou idd het probleem kunnen verhelpen
|
Gewoon ff het volgende doen:
in Internet explorer klik op extra -> internet opties -> tabblad geavanceerd -> "foutopsporing in scripts uitschakelen" aanvinken(staat onder surfen) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |