![]() |
[Tekening]
Nog eentje die ik wil delen met jullie
http://members.lycos.nl/lamazulu/hpbimg/art1234.jpg Voeten zijn niet goed, maar ik verander de tekeningen toch niet meer. Commentaar gewenst. |
Eh.. sja.. ik heb niet zoveel verstand van kunst en artistiek enzo maar is het de bedoeling dat ze er zo uit ziet?? :| :|
|
kijk, a4tje inscannen, beetje (auto)levelen met ps. vandaar die slechte kwaliteit, inkten zou wel leuk zijn maar kan ik eigenlijk niet, techniek beheers ik niet
|
Ik vind dat hoofd best leuk gedaan!
|
Citaat:
|
vind je deze tekening zelf eigenlijk af ?
het ziet eruit als een schets voor iets dat je later nog uit gaat werken ofzo , als eindproduct vind ik dit behoorlijk waardeloos |
Een conehead met hangtieten, leuk! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha,
die tieten... mm..niet echt realistisch... |
wel gaaf... maaaar ik zou als k jou was nog eens goed naar tietjes gaan kijken :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat gezich vind ik overigens wel leuk. |
heeft ze nou een te groot voorhoofd of ligt dat aan mij?
|
titt'n.
|
Apart, maar opzich wel grappig.
|
Heeft wel wat weg van Pluk van de Petteflat.
|
Citaat:
|
haar benen kloppen ook niet en haar ene arm is langer dan de andere
|
Citaat:
|
"apart" ...
|
Ik vind het gezicht leuk! maar verder kloppen er een aantal dingen niet, de ene arm is idd langer dan de andere, de lengte moet er volgens mij een beetje tussenin zitten. De ene hand is ook een beetje onderontwikkeld, zo te zien :p De voeten kloppen idd niet en de borsten ook niet..
En de jurk die totaal niet plooit moet nog gemaakt worden volgens mij, dus maak eens wat plooien in de jurk, voornamelijk onderin tot de knieen en bij de heupen een paar :) als je hem een beetje afmaakt met de tips die je (als je goed zoekt tussen al het flauwe commentaar) hebt gekregen, dan is 'ie best leuk (y) |
beetje n ei-hoofd :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |