![]() |
[Tekening] verjaardagskaart
Kaartje voor een vriendin, kleurtjes zijn een beetje gerushed, heb tot 4 uur zitten doorwerken om em af te krijgen >_<.
Slim om een dag van te voren te bedenken dat een zelfgemaakte kaart wel heel leuk zou zijn. :bloos: http://members.lycos.nl/physion/Finished/Wen_kaart.jpg |
Ik vind hem leuk! (y)
Hoewel haar rechtervoet bij de enkel een vreemde bobbel heeft en ze misschien een beetje klein zijn in verhouding, maar wie let daar op als je zo'n kaart krijgt :) leukleukleuk (y) |
zo !
erg goed gedaan (y) |
echt super leuk!
het enige wat mij opviel was dat dr teenslipper bij dr rechtervoet niet goed zit, maar dat is zoiets kleins dat dat echt niet storend is ofzo :p |
vage voeten :p
|
super tof!
|
Erg leuk gedaan!
Ik zou er blij mee wezen ;) |
gaaf:).
|
valt weinig over te klagen :D
|
Heel erg mooi :).
1 klein puntje: haar hoofd staat een beetje op een rare manier op haar nek, ziet er beetje scheef uit. |
ja ik vind hem wel mooi :) vind jouw stijl ook wel altijd leuk om te zien
|
:eek: :cool: Alleen als het teenslippers zijn moeten ze ook echt tussen d'r tenen zitten. Maar dat ik miereneukerij.
|
echt super gaaf!!!
|
Dat is nog eens een leuke kaart om te krijgen :)
Wel wat kleine pundjes van kritiek: Haar rechtervoet is wat vreemt (je kijkt nu op de kleine tenen en niet op de grote teen zoals het moet zijn) en naar mijn idee zijn haar borsten ook een beetje ongelijk. Maar ach, dat is gemierenneuk, het is een erg leuk ding :) (y) |
Bedankt voor de replies.
Dr zitten best wat kleine foutjes in, maar ach hij doet wattie moet doen :) |
Daar is ze vast heel blij mee!
|
mooi gedaan (Y) ik vind m zelf een beetje corny, elfjuhs en vrolukuh kleurtjuhs enzo :p maar knap getekend natuurlijk
|
echt hééél mooi :D (y)
|
Citaat:
|
Heel leuk gedaan!
|
Citaat:
Ik vind hem in elk geval heel leuk en orgineel. |
Citaat:
En het blijft een leuk ding om te krijgen :) |
Citaat:
|
Mooi! (y)
|
zoo echt gaaf joh! ja ik vind deze heeeel koewl!!!! (y)
|
Egt heel mooi!! :) (y) (y)
Met potlood gewoon ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
stelletje mierenneukers hier :nono: 90% kan niet eens een rechte lijn trekken.
ik vind hem gaaf :cool: |
Citaat:
echt heel (y) |
Citaat:
|
Ja een 2B..
Nee grapje, is in photoshop ingekleurd. Thanks voor de comments. |
damn hij doet het niet :(
|
Waarschijnlijk heeft ie de link veranderd want eerst deed ie het wel(aan de reacties te zien)
|
Mn site is down, wordt gefixed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |