![]() |
Wat draag je het liefst
Ik draag het liefst meestal wijde kleren!!! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ik draag het liefst m'n nieuwe spijkerbroek en een blauw driekwartsmouwshirtje |
ik draag het liefst helemaal niets,maar dat is niet maatschappelijk geaccepteerd...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spijkerbroek
|
Citaat:
|
lichte spijkerbroek van Joop!
|
het liefst simpele spijkerbroek/leren broek met een shirtje en kistjes.
|
meestal beetje weide broeken, bandshirtje of iets met een andere vage print, capuchontrui of wollen vest, kisten, dr martens of skate schoenen en dat was het wel.
|
Citaat:
Het liefste mijn nike dunk's want ze lopen zooooo lekker, mijn Billionaire Boys Club Shirtje, mijn witte boxer met regenboog elastiek en g-star radar. Maar dat draag ik ook weer het minst eigk :) |
Een simpele spijkerbroek, een klein beetje wijd ( GEEN skatebroeken) met een shirtje en in de winter een zwarte wollen vest eroverheen.
|
soms gewoon beetje loszittende leuke broek met vestje, truitje of iets met 3 kwart mouwtjes.
soms een rokje met zwarte maillot, me suede platte zool laarzen en een trui(tje) verschilt aan me bui. |
vaal mini spijkerrokje
met een zwarte afzaktrui ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een lekker losse boxer lekker losse wijde korte broek met daarop een strak shirtje met of zonder mouwen daaronder een paar lekkere sportsokken \M/ en een paar C1rca skateshoes.
|
liefst rokjes en strakke topjes.
en veterlaarsjes |
Citaat:
|
rokjes en mn zwarte truitje.
|
Iets wat lekker zit en er leuk uitziet :)
|
Lekker zittende spijkerbroek met langmouwig shirt :)
|
Citaat:
zwarte spijkerbroek en een hoodie of shirt |
liefst wijde -skate-broek en grote trui. niks verhullend ofzo laten we maar zeggen
|
Onthullend lijkt me eerder het juiste woord.
|
mn nike air force ones, wijde g-star low croch spijkerbroek, strak zwart haltertopje. Daaronder: zwarte kanten string, zwarte kanten push up bh. Verder 2 zwarte zweetbandjes en een klein zilveren kruisje om mn nek.
|
n spijkerbroek, sleeveless band shirt, ska vans, spikeriem op aars
en als k te lui ben om mn hanekam niet op te zetten dan mn zwarte shortys pet |
Madgirl Lekker zittende spijkerbroek met langmouwig shirt
:D Ikke ook |
Ribbroek met leuk shirtje oid.
|
Spijkerbroek en een strak truitje. En ik loop het liefst op gympen.
|
gwoon een spijkerbroek en een blouse ofso
|
Zwart/grijs|blauw/blauw broek
longsleeve shortsleeve is het duidelijk? |
M'n wijde spijkerbroek, een bandshirtje en m'n ouwe rotte vans.
|
-mijn witte badstoffen Scapino hotpants :o
|
ooeh, Schwull...
|
Hangt van m'n bui af.
|
Huid. (h)
|
spijkerbroek
gympjes/kistjes truitje of warme trui saai eigenlijk :s |
Het ligt compleet aan mijn bui en waar ik ben en waar ik heen ga. Thuis draag ik het liefst iets wat heel lekker zit en lekker warm is. Als het sowieso al warm is, dan draag ik het liefst een hotpants en een bikinitopje. Als ik ergens ben waar veel mensen zijn draag ik het liefst iets waar ik me lekker in voel en waarvan ik weet dat het me goed staat en dat ik er goed in uitzie.
|
ik hou van skatekleding maar ik loop niet graag in kleding die al mn vrouwelijke vormen verhullen hehe
ik draag het liefst baggy broeken die toch nog vrouwelijk zijn en een beetje stijlvol; nikita, roxy, carhartt etc. en gewoon een leuk truitje of simpele hoodie. |
donkerblauwe mannenspijkerbroek van de h*m met zwarte hoodie met gele opdruk en zwarte circa's
of m'n zwarte rokje met zwart vest met hoge kraag en lange mouwne |
god... dat wisselt. Soms heb ik het liefst m'n joggingbroek aan, en soms juist een strakke broek.
Maar ik heb een broek bij de esprit gekocht, die echt suuuperlekker zit, en ook nog mooi staat. tis eens soort worker. En dan gewoon een shirtje erboven. |
ik hou van petten, baggy spijker of skatebroeken, t shirts, overhemden met lange mouwen. meestal skatemerken.
|
Spijkerbroek, ja.
|
baggy heupbroeken &hoodies
|
Ribbroeken of bootcut jeans, liefst in lichte kleuren, ribbroeken donker....
Bandshirts, mooie overhemden (liefst wit) of strakke shirts met een longsleeve eronder...... Kwa schoenen skateschoenen/mooie sportschoenen (dus geen nike air max met allemaal van die airblokjes erin), mijn kisten of gewoon nette schoenen (niet altijd) Ik draag meestal een mutsje of een pet als mijn haar niet wilt zitten..... En ik draag nu weer mijn leren motorjack nu het langzaam aan weer beter weer begint te worden :) |
waar koop jij jouw broeken?
EDIT: roxane dus ;) |
uhm..baggy broeken, hempjes, skateschoenen. Of rokjes. Ik ben dr nog niet helemaal uit.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |