![]() |
honey
er komt een nieuwe film honey in de bios op 1 april
die lijkt me heel leuk hoe lijken jullie die film?? |
Lijkt me zo'n afgezaagde elke-hiphopper-die-ik-ken-werkt-mee-boutenfilm.
|
Lijkt me cool! Ik hou van dansfilms :)
|
Het was twee weken terug de Sneak preview, vandaar dat ik het gezien heb, anders had ik er vrijwillig zeker niet voor gekozen :p
Ja het is heel afgezaagd. Je weet al wat er gaat gebeuren en dat is echt heel jammer. Tja Jessica Alba ( Honey) moet gewoon tv producties blijven doen want haar acteerprestaties zijn :nono: (n) Ja als je van hip-hop gebeuren houdt en/of op Jessica geilt en/of gewoon van "oppervlakkige" films houdt dan kun je zoiets waarderen. |
Ik heb zo'n idee dat dit Save The Last Dance deel 2 is, maar ik ga erheen, met geldige reden: Missy Elliott :bloos:
|
Dan ben je wel een echte missy fan, volgens mij gaat het je bezuren, als je straks ziet hoeveel groupies er rondlopen in de bios bij zo'n film.
|
Een soort kopie van Save The Last Dance lijkt t me (n)
|
|
Citaat:
|
bleh..
|
Citaat:
jouw 1e idee ben ik het met je eens .. over dat Save the Last Dance deel 2 maar okay .. het lijkt me een verschrikkelijk leuke film en missy elliot is errug cool .. en de muziek !!! (en voor CKV, mooi meegenomen) :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
mwaaah zal wel niet veel bijzonders zijn maarrr Jessica Alba is hot :cool:
Dus misschien ga ik wel. |
Pff, weer zo een neger film.
|
Ik heb save the last dance gezien en die was best leuk maar wel voor 1 keer, dus ik hoef 'm niet quasi-nogeens te zien.
|
Hij lijkt me cker een Save The Last Dance2 (die was wel erg cool) Deze trekt mij niet (n)
|
Citaat:
|
Hmhm, rappers kunnen beter rappers blijven, geen goede ervaringen met acteerrappers en van Alba heb ik ook niet zo'n hoge pet op, al ziet ze er wel goed uit en doet ze de hele film sexy dansjes. Ik denk niet dat ik hem ga zien.
|
Hm, denk wel dat ik m ga kijken. Of downloaden of anders een keertje huren. Lijkt me wel geinig, hoewel het verhaal wel weinig zal voorstellen.
Is Jesscia Alba van Dark Angel? |
Ze is wel knap. (y)
|
Dat lijkt echt de saaiste film die er is (n)
|
Lijkt me een gigantische flutfilm. Sowieso heb ik het niet zo op die moraalfilms met een boodschap als "If you really want to achieve something, you have to fight for it". En dat is nou precies wat deze film uitstraalt, waarschijnlijk gegoten in een jasje van cliché liefdesproblemen en tegenslagen.
(Bovendien voorspelt een 79e plaats in de Bottom 100 van imdb niet veel goeds.) |
ik heb hem gister gezien en vond hem ook niet super.
Maaar: de dancemoves waren tof en de muziek ook (y) Het verhaal is niks spectaculairs en erg voorspelbaar. Heb wel gelachen om Missy Elliott zeg, die kan echt niet acteren of ze 'speelt' alsof ze erg dom is :p |
Citaat:
Het doet me heel erg denken aan save the last dance, maar wil em misschien wel een keertje kijken, gewoon voor wat plezierig tijdverdrijf.. |
Citaat:
|
Het lijkt mij echt een leuke film, maar dit meer omdat ik onwijs van dansen hou en voornamelijk hiphop bevalt me wel :cool: Hij lijkt me overigens leuker dan Save The Last Dance (ik vond dat dat kind echt niet geweldig kon dansen en haar uitstraling was ver beneden 0).
|
Beetje slap aftreksel van Save the last Dance... Maar goed, wel leuk om een keer te zien :) Mooie dansmoves, leuke muziek en Mekhi Phifer (of zoiets :o ) is cute!! Maar ik ergerde me dood aan die Jessica Alba :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |