![]() |
Wat is je levensmotto?
Lijkt me duidelijk :) Die van mij:
Whatever doesn't kill you will only make you stronger |
Ik doe niet aan motto's.
|
Wie goed doet, goed ontmoet. :o
|
Citaat:
|
Je bent zoals je bent, ga het dus niet veranderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pluk de dag
|
Citaat:
|
Nu kan ik wel een heel grappig motto hier gaan neerzetten, waardoor sommige mij gaan quoten, en dan met icoontjes als :D en (Y) aangeven dat ik hilarisch ben.
maar daar heb ik geen zin in. |
Citaat:
|
Ik heb geen echt motto
|
Citaat:
|
Citaat:
niet eens iets met johan derksen of hugo borst? mmmm, je gaat acheruit :( |
Citaat:
|
beter met volle overtuiging knalhard de fout in dan als een muisje zo stil hebben geleefd
|
Citaat:
ik ontmoet nooit iets goeds :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen levensmotto trouwens, levensmotto's zijn voor pussy's, n00bs, veertig-plussers en white trash. |
Citaat:
|
Citaat:
|
'Ik heb geen motto nodig om gelukkig te zijn' ;)
Behoorlijk tegenstrijdig. |
Wat het meerendeel van de mensen in dit topic zegt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je haar maar goed zit
|
Citaat:
aap tuurlijk wel :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er geen.
|
niet echt mijn motto. maar.. 'het leven is een feestje, je moet alleen wel zelf de slingers ophangen'. blijkt toch een duwtje in de rug te zijn :)
|
Citaat:
|
Doe alles wat je doet met hart en ziel
vind ik wel een goede, en als ik wat doe, ga ik er ook wel helemaal voor. Maar ik hang niet zo aan motto's.. |
Whatever can go wrong, Will go wrong :p
|
Verdraagzaamheid: Het inzicht dat een ander toch te stom is om tot een beter inzicht te komen.
|
Just Wauwel.
|
Ik denk dat mensen met een motto teveel er over nadenken zelf heb ik geen motto wel een paar mooie zinnen die misschien ergens bij me passen:
-No regrets. -Het leven is te kort om overal een hekel aan te hebben/tegenaan te schoppen. -Wees jezelf. -Op elk potje past wel een dekseltje. -Spijt van dingen die we hebben gedaan wordt verzacht door de tijd; Spijt van dingen die we niet hebben gedaan blijft altijd hetzelfde. -Denk niet te ver vooruit. -Dat zie ik dan wel weer. -Zonder NAC is Breda een stad zonder karakter. |
Loud pipes save lives!!!
|
- the fact that you are alive doesn't mean you are also a person...
en verder niet echt een motto maar gewoon dingen waar ik me zeker in kan vinden... - ben gewoon jezelf -het leven kan alleen wat worden als je er zelf ook wat van probeert te maken |
Ach ja, zoals de oude Hawaiianen altijd zeggen.. Een klein beetje voor niets is een enorme berg voor iets anders (y) :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben je boos, pluk een roos, zet hem op je hoed en alles komt weer goed (y) :o :D . Ik zit in de bloemenindustrie ;) :p
|
Als je moet poepen, dan moet je gaan
nee ik heb er geen |
memento mori
|
een goeie neger is een dooie neger
|
beter één jood in de douche dan twee in het wild
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |