![]() |
My Dying Bride - Songs of darkness words of light
Ik zag er nog geen topic over, en vind dat deze cd wel wat aandacht verdient. Hun 8e album alweer van dit doommetalgezelschap. Na enkele experimentele albums nu weer trouwe doom metal.
ik heb me nooit zo verdiept in deze band, 'angel and dark river' was een goed album, maar verder niet. dit album vind ik echter ook een mooi album. Treurige gitaarlijnen, akoestisch spel, een wanhopig schreeuwende zanger. Het is een mooi statement van een band die na zoveel jaar nog steeds kwaliteit levert. |
Ik ben het er helemaal mee eens (y)
|
ik vind het echt een ongelofelijk goed album, zeker the wreckage of my flesh en Catherine Blake. lekker triest, lekker sloom, met af en toe een uitbarsting :D
|
Citaat:
perfect voor een melancholische stemming. |
hmm lang niet naar deze band geluisterd 'k zal eens ff luisteren, maareuhm ff tussendoor hoeveel cd's hebben die lui eigenlijk?
|
Symphonaire Infernus... [EP]
1991 As The Flower Withers 1992 The Thrash Of Naked Limbs [EP] 1992 Turn Loose The Swans 1993 I Am The Bloody Earth [EP] 1994 The Angel And The Dark River 1995 Trinity 1995 Like Gods Of The Sun 1996 34.788% Complete 1998 The Light At The End Of The World 1999 Meisterwerk I [Compilation] 2000 Meisterwerk II [Compilation] 2001 The Dreadful Hours 2001 The Voice Of The Wretched [Live] 2002 Songs of Darkness, Words of Light 2004 |
Heerlijke cd, beetje treurig, duister, een zanger die zich helemaal overgeeft aan de muziek (wat bij mij toch wel 20 pluspunten oplevert). Jaja, ik ben er helemaal verliefd op ;)
Maaaar, was er niet een paar maanden geleden al een topic over? Als ik het me goed kan herinneren tenminste.. |
Ik heb nog niet echt goed naar die nieuwe geluisterd eigenlijk, maar als het in de oude stijl is dan zal het vast wel goed zijn.
Ik heb 2 CD's van ze, Turn Loose The Swans en The Dreadful Hours. Luister er niet echt vaak naar maar het blijven 2 topppers. |
schitterende cd ,
zoals al gezegt wenende gitaar (wsch dus C# getuned ) , donkere vocals , trage melodieën , soms uitleven , Ik heb nog nooit een soort solo gehoord die gelijkt op die van blue lotus , echt origineel wel een spijtige artwork (, niet gedaan door Aaron btw ) |
Zeer goede cd, nou moet ik hem nog kopen. :(
|
ik zal hem nog eens goed luisteren, heb hem nl wel, maar nog niet echt intensief geluisterd. Zaten wel aardige nummers tussen dacht ik.
|
MDB is vervelend
|
Wat zijn wat leuke nrs van deze band , aangezien ik ze van de zomer live ga zien..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik moet zo huilen :( |
emo? :(
|
:( mja, kwil er es met een goede vriend over praten, ik zie het niet meer zo zitten
|
:(
je mag me altijd mailen :( |
nee he.
|
Wat een takkeherrie.
|
Citaat:
|
en dan zeker de takkeherrie in kwestie aanhoren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
nee. |
ja gewoon kopen dat album, beluisteren in de platenzaak heeft geen zin.
|
vind het echt een zeikalbum :nono: maarja, ik vind mdb zowiezo niks dus dat verklaart.
|
hmm dat zegt een opeth fan :nono:
|
want als er iets zeikmuziek is, dan is het Opeth wel! :nono:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |