![]() |
koninginnenacht/dag
Wat ga jij doen op koninginnedag en koninginnenacht? Wanneer is het koninginnenacht: van 29 op 30 april of van 30 april op 1 mei?
|
29 op 30
|
Ik geloof dat ik dan met vakantie ben :o
|
Niets bijzonders
|
Dan zit ik in Brazilië. :cool:
|
's avonds (29 april) naar Utrecht, overdag(30 april dus) naar Amsterdam denk ik..
|
Niets.
|
Nog niks gepland. Misschien dat ik wel iets ga doen ofzo, maar daar kom ik toch altijd op het laatste moment mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog geen plannen verder. :) |
niets
|
Citaat:
|
Dat duurt niet zo lang meer, inderdaad. Geen idee, dat zien we dan wel weer.
|
Geen idee. Ik zie nog wel. :)
|
Niet veel. Misschien even de stad in ofzo.
|
Don't know yet
|
In Eindhoven veel lol beleven iig. Dag naar Darkraver in eindhoven centrum.
|
Geen idee, niets denk ik :)
|
Ik zit iig in Amsterdam, wat ik ga doen weet ik nog niet...
|
1 ding weet ik wel zeker... geld pinnen voor de activiteiten die ik ga ondernemen :)
|
maak er een koninginnedagmeeting van, gezien de helft naar Amdam gaat. heb zelf geen plannen. misschien amsterdam, misschien Hoorn. en misschien ook wle alleen. lekker rustig. gezien ik geen fijne herinneringen heb aan vorig jaar koninginnedag.
|
Citaat:
|
In Turkije zijn :cool:
|
Euh.. dat duurt nog een maandje, dat zie ik dan wel weer, hoor. :)
|
29 april examenstunt daarna of door feesten met vrienden ergens in de stad, of anders koninginnenach of ergens anders konniginnenach
op de dag zelf FEEEEEEEEST! |
Citaat:
Ik vind koninginnendag nog ver weg. Ik denk zeker even aan onze ex-koningin en de avon daarvoor zal het wel feesten worden. :cool: |
Ik ben voor het eerst in drie jaar weer eens in het land op koninginnedag :cool: (dankzij de examens). Wat ik ga doen? Ik heb niets met het koningshuis dus waarschijnlijk niet veel (ik hou ook helemaal niet van koninginnedag).
|
zal wel op stap gaan maar denk niet veel bijzonders
|
Ik zit dan waarschijnlijk in Engeland :)
|
keine blasse ahnung.. ik ga denk ik gewoon uit ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Koninginnenacht mag niet meer hoorde ik
|
Citaat:
|
De koningin komt hier 5 km vandaan. :|
Weet nog niet of ik er heen ga, en/of ik het ga vieren. Maar het is dan vakantie, dus ik vind vast wel iets leuks te doen. :) |
Citaat:
|
ergens halfnaakt in een vieze wc op de grond liggend in mn eigen kots stikken.
|
Citaat:
Ik zit dan in Guatemala :cool: . Vorig jaar zat in Zeeland om te leren voor mn examens. Volgend jaar wordt het dus weer eens wat inhalen. Ik vind koninginnedag echt cool altijd. |
Ik ga dan kijken of ik een glimpje van de koningin kan opvangen (y)
En 's avonds in de trein zitten ofzo. |
Misschien naar Amsterdam. even met mn ex overleggen :)
|
Ben dan op vakantie in Domburg dus vier ik daar, alleen denk ik :confused:
|
Koninginnedag zuigt...
|
Ik weet nog niet :)
|
Rond die tijd zit ik ergens in Berlijn, naar mooie Germaase vrouwen te kijken... :cool:
|
Daar doe ik niet aan.
|
Ik zal wel in Amsterdam zitten tijdens die nacht/dag
Waarschijnlijk op het Rembrandts of anders museumplein |
uit en overdag naar amsterdam
|
Mss uit, maar eigenlijk weet ik het nog nie...
Tja en overdag, dat ligt er dus aan wat ik 's nachts heb gedaan... :) |
Ik woon in Maastricht, dus zo veel zal ik er niet van vieren. Alleen misschien 's avonds vuurwerk kijken en dan nog ff de stad in. In Maastricht is Koninginnenacht volgens mij 30 april - 1 mei hoor :o tenminste ik heb nooit gehoord dat ze de avond ervoor iets speciaals doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |