![]() |
N&A meeting
Ik had zin in een A&N meeting, dus besloot ik ik dit A&N meeting topic te openen om een A&N meeting te organiseren.
Nu de grote vragen des levens: *Waar? *Wanneer? *Wie? *Waar: - Amsterdam: niet al te centraal, wel een leuke stad - Utrecht: centraal, stad gaat wel - Nijmegen/ Arnhem: niet centraal, maar half en half beloofd laatste meeting * Wanneer: door de weeks ivm OV, geschikste dagen lijken me vrijdag of donderdag. * Wie: Voelt u vrij zich hierbeneden aan te melden |
Ik meld me aan :)
|
Is het weer zover? :cool:
Plaats en tijd an sich maken mij niet zoveel uit, maar de combinatie wel. Als het op dinsdag, op donderdag of op vrijdag wordt gedaan, dan valt Arnhem/Nijmegen voor mij af. Utrecht en Amsterdam kunnen altijd wel. Ik heb trouwens tijdens de vorige meeting samen met autodropje, Gatara en waaromniet? nog hele plannen over strand- en Vondelparkmeetings lopen uitdenken :D Misschien is dat iets voor van de zomer :) |
Niks mis met het Vondelpark :)
|
vondelpark is ook leuk omdat museumplein op steenworp afstand ligt en je daar muziek kunt maken met de tegeltjes op het plein :D
|
Als het in amsterdam is kom ik misschien wel!
Maar als Utrecht centraal is is amsterdam ook wel centraal. Het is maar 20 min. met de trein :o |
Ik heb op Arnhem/Nijmegen gestemd (al was ik er de vorige keer niet).
Amsterdam kan ook. Utrecht zuigt. |
ik wil ook wel komen, als het maar niet op stel en sprong is liefst utrecht of amsterdam.
|
Zolang het maar niet Arnhem is. Nijmegen is prima.
|
Utrecht maar dan niet in Stairway ofzo :D
Amsterdam is ook prima. |
Ernheim bitte. :)
|
Ook niks mis met het Sonsbeekpark of het Kroneburger park trouwens:)
|
kan ik eindelijk ook eens op een meeting komenals het tenminste :Arnhem nijmegen of course. is
:) die optie moet er vaker bijstaan! |
Amsterdam is ook koel natuurlijk. Gaan we bij Gatara thuis wat drinken. :p
|
Citaat:
Als ik een manier zie om mijn ouders het huis uit te jagen voor een dag moet hier genoeg ruimte zijn ( en het is ook nog dichtbij het centrum ook)Maar hoe ga ik dat aanpakken :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja....met het kameraanbod in de hoofdstad kan dat nog wel eens een flink tijdje uitstellen worden :( Doe dat dus maar niet. |
Citaat:
|
als het op vrijdag is doen alle OV's het (ik heb weekend)
plaats boeit me niet, ik zeg al 3 metingen ofzo dat ik eigenlijk eens moet komen dus wie weet :p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen. Zowel bij kraak als bij anti-kraak zijn de voorzieningen niet altijd even optimaal, en bovendien kun je er elk moment uitgezet worden. Ik ga dus liever voor meer zekerheid. Maar dat betekent dus wel langer zoeken :( |
Dan kraak je toch tijdelijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Jaaaaa, veel ruimte. Mooi tuintje erbij ;) :) Citaat:
|
Is het een vereiste dat je frequent op N&A post ? want ik interesseer me meer in de forumers die komen opdagen dan het desbetreffende forum.
|
Citaat:
Ik stem nijmegen, als ik op de datum dan kan en het is in nijmegen, zul je mij ook zien verschijnen. Wij hebben overigens ook een groot huis en een erg grote tuin (voor stad), dus als daar om de een of andere reden behoefte aan is, kan dat zelfs nog. Ik volg deze discussie op de voet ;) |
Ernheim bitte
|
Grunn natuurlijk :cool: (y)
|
op voorwaarde dat het in een weekend is, en in amsterdam, kunnen er eventueel wel 5 mensen bij mij blijven tukken.
|
Wat zijn jullie allemaal van plan? :D
|
Citaat:
Nee, meestal wordt er gewoon wat gegeten, gedronken, en gekletsd. Oja, we gaan ook nog dreidelen. |
ff serieus: ik slaap in MIJN bed, en ALLEEN :D :D
|
Citaat:
|
en de mijne ook :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:evil: |
zijn we nu door aan t denken? :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of niese |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eeej, dat klinkt me bekend in de oren! ;) Maizje, mag ik je telefoonnummer? Nee. Waarom niet? Daarom niet. Oh. :D |
Hmmf, het lijkt me redelijk duidelijk dat het Arnhem/ Nijmegen wordt :o
Zullen we maar gaan stemmen over de dag, en de exacte plaats? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |