![]() |
Ruïnes op de maan?
http://www.enterprisemission.com/images/astroet.jpg
Een tijdje terug kwam ik dit tegen.., een groot steenachtig object achter de Apollo-12 astronaut. Iemand enig idee wat dit kan zijn? |
Misschien een ingeslagen meotriet/planetoïde/arteroïde??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die foto is voor mij niet echt overtuigend...
Hij is zo vaag, waarschijnlijk is hij leuk gephotoshopt door een of andere verveelde nerd. En bovendien, als dat ding er echt is, hadden wij het allang geweten. Ik geloof namelijk niet in De Grote Complottheorie. |
Citaat:
Even terug komen: waarom heb ik planetoïde e.d. gezegt... het gaat over een steen... is een steen wel symetisch? Neem aan dat ze niet even een steen verplaats hebben van een dergelijk formaat die wel symetisch is en daar hebben neer gelegd... |
harde onzin, dat is het :)
|
Je kunt vrij duidelijk zien dat de structuur doorloopt in het maanoppervlak rond de astronaut. Volgens mij is het gewoon iets van een lensflare. Als daar een dergelijk object had gestaan hadden ze d'r echt wel meer foto's van gemaakt.
|
nou je het zegt..je ziet idd dat het "onder" het oppervlak doorloopt
maar toch denk ik dat het een gemuteerde roze alien is.... |
Het zal wel een gewone lensflare zijn, zoals Chimera zegt. Ik kan me neit echt voorstellen dat daar echt ruïnes staan.
Die zouden trouwens al lang ontdekt zijn, de hele maan is namelijk al in kaart gebracht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon een lensflare.
Verder is er geen atmosfeer op de maan, dus zou je zo'n groot object gewoon verlicht moeten kunnen zien. I.i.g. niet zo wazig als op de foto. |
Het lijkt mij meer op een schotelattenne. Maar goed het kan zijn dat je aardse dingen ziet op plaatjes van de maan. Dat komt omdat er nog nooit iemand op de maan is geweest het is slechts allemaal maar in scene gezet. Ja nu zouden er wel mensen geweest kunnen zijn, maar dat van Armstrong was slechts gespeeld.
|
Zoals ik al zei, ik geloof niet in de Grote Complottheorie.
|
en aapjes zaten in de flightcontrol :p
|
NEEEEJ HET ZIJN ORANJE ALIENS!!!! :mad:
|
roze.... pardon...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: