![]() |
nieuwe liefde
IK ken ene hele leuke jongen. Van het weekend hebben we gezoend. Ik wet niet wat hij verder wil maar ik ben helemaal smoor.
Ik wil niet opdringerig over komen, maar wil m wel graag spreken en dat hij gewoon ook bij mij wil zijn. Weten jullie hoe ik langzaam maar zeker toch wat dichter bij hem kan komen... |
Rustig opbouwen?
|
Dan stuur je hem een smsje/mailtje..
dat jij het leuk hebt gehad dit weekend en wat hij ervan vond..(natuurlijk wat uitgebreider) dan weet je iig hoe hij erover denkt.. En dan kun je wel weer verder zien. en steeds meer hints geven dat je hem super leuk vindt. |
Probeer "rustig" te blijven want misschien stelt het voor hem niet zoveel voor, hoe hard het ook klinkt.
Dus blijf contact met hem houden, geef aan dat je het leuk hebt gehad en kijk wat zijn reactie is. Als hij het onderwerp vermijdt weet je het al. Oh en hints snappen veel jongens niet dus als je echt wil weten wat hij van je vindt, moet je duidelijk zijn. Vraag naar zijn mening maar toon de jouwe niet teveel, worden ze "bang" van en voelen ze zich nu al bezet na een avondje zoenen. Als hij je ook helemaal geweldig vindt komt het allemaal vanzelf. |
Gewoon contact blijven houden, jezelf blijven. Beetje proberen te peilen hoe hij erover denkt. Veel meer kan je niet doen denk ik?!
|
precies wat iedereen ongeveer zegt, maar ga ajb niet teveel 'pushen' want dan jaag je em alleen maar weg! succes!
|
hoe moet ik dat dan doen??
wat kan ik hem sturen ofzo? op msn/internet zit hij nooit dus dat kan ook niet. ik wil gewoon graag contact maar hij ook met mij weet ik niet... :s we wonen ook niet in de buurt dat we elkaar tegen kunnen komen ofzo... help plz |
Citaat:
Ik denk dat jij dat zelf het beste weet... ga naar diezelfde club volgend weekend, mischien kom je hem weer tegen... Persoonlijk vind ik het ook wel erg snel om in een weekend iemand te leren kennen en waarmee je dan gelijk zoent ;) Liefs, Ruud |
IK ken hem dus al voor die tijd. en het is niet gebeurd in een club. We hadden samen gewoon afgesproken...
|
Dan spreek je nog een keer af? :s
|
ja makkelijk gezegd. Ben bang dat ik ben tegen gevallen oid, of dat hij me opdringerig vind, geen behoefte er aan heeft. Of als ik wil afspreken nog een keer en hij eigenlijk pas over een tijdje het nu niet emer hoeft...
|
Citaat:
Ja: dan vond hij het blijkbaar ook erg leuk. Nee: dan heb je duidelijkheid en moet je hem vergeten. |
IK heb m gebeld en ik zie m volgende week. Volgende afspraak. Nu dacht ik moet ik dan speciale dingen vragen? of cadeautje oid?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
cadeautje No!
vind ik dan, bah als je graag iemand meteen wilt verstikken is dat de manier, maarjah ik ben dan ook niet echt het perfecte voorbeeld voor relaties :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |