![]() |
Flogging Molly
Wat vinden jullie van deze meesterlijke muziek? Ik ben door een vriend van mij helemaal aangestoken, en wil ook nog graag de cd hebben.
|
k vind t wel leuk opzich alleen t is wel veel van t zelfde
je moet er voor in de mood zijn anders erger je je er dood aan |
Ik vind het wel leuk, zeker om live te zien :cool:
|
Citaat:
live is t een groot feest |
26 aug in Melkweg.
|
wel leuk om live te zien, maar saai om op cd te horen
|
Citaat:
Al vind ik drunken lullabies (??) een kutplaat |
live was ckers tjil en ik ga ze ckers weer zien:D
|
zelfs live niet boeiend...
|
whats left of the flag is echt een geweldig nummer
|
Ik heb geen albums van ze, maar live was het feest :)
|
Citaat:
|
Mjah, nooit echt cool gevonden. Behalve what's left of the flag, die is wel grappig.
|
treden ze naast de melkweg ook nog ergens anders op?
|
Vorig jaar live @ Groezrock was iig vet. Ff een paar cewle nrs: Devils Dancefloor, Black Friday Rule, Selfish Man, Cruel Mistress.
|
Citaat:
|
hoe minder vaak je het hoort, hoe leuker het is.
:s |
Wel leuk als je aan de drank zit, lekkere no-brainers.
Maar behalve dat, niet echt boeiend. |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga ik zeker weer naartoe
lekker party met bier swagger is wel een hip album! drunken lullabies niet echt |
Citaat:
Wel een beetje een overrated lowlandshype hoor. Omdat 1 band uit een bepaalde stijl erbovenuit steekt is het ineens razend populair, terwijl juist de stijl populair zou moeten zijn. |
dropkick murphys zijn beter :cool:
hoewel dat weer heel wat anders is.,, |
Flogging molly wordt bij ons vaak gedraait op n schoolfeest ( :cool: )dan isset wel vet als je daarvoor allemaal kutmuziek hoort.
|
flogging molly is de skihut onder de rockers
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jah. Rot op.
:rolleyes: |
nou ik vind het prachtig, vooral als je dronken bent... (y)
|
na een kwartier had ik het wel gezien en gehoord en ben ik patat gaan eten geloof ik .
|
Ik heb wel een cd'tje ergens op m'n HD wat wel leuk is. Live schijnen ze ook geinig ( :rolleyes: ) te zijn.
|
kvind ze wel ok, maar na 2 of 3 keer live gezien te hebben heb ik ze nu wel gezien (jaja, dat zijn goede redenen)
maar om eens in het halfjaar te luisteren zijn ze wel leuk |
alleen live eigenlijk, vorige keer was echt heel erg leuk.. maar heb er eigenlijk nu even genoeg van... heb ze echt 6x gezien ofzo? en dat in 2/3 jaar pfft..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gezellige pit...
|
Citaat:
|
Citaat:
sowieso fijne herinneringen aan die cd drunken lullabies, bezopen zomer vieren in Nimweegen Heyendaal e.d. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Live is het echt super, op cd valt het dan altijd tegen n luister er dan ook weinig meer naar :o
|
Ik vind ze geweldig, en live is inderdaad één groot feest (Pinkpop 2003!)
Op de één of andere manier vind ik Death Valley Queen een geweldig nummer, maar dan vooral om de tekst, het liedje zelf klinkt niet zo super. |
Citaat:
|
Flogging Molly is echt een hele koele band! Ik vind Salty Dog wel een van de koelste nummers. Flogging Molly is beter dan Dropkick Murphy's, maar kent iemand nog een andere band die ook dat soort muziek maakt?
|
Citaat:
maar als je nog wat folkpunk tjekken wilt luister dan the Real McKenzies |
Haha, ik ken het alleen maar van naam, moet maar is naar een concert van ze gaan, lekkere pit bouwen :p :p ;)
|
vol op suf.
|
Flogging Molly:Het enige gave aan die band is Matt Hensley.
Dropkick Murphy's: Het enige coole aan die band is Matt Kelly die in Fit For Abuse zingt. Folkpunk. Het slechtste idee sinds blije skatepunkbands. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13. |