![]() |
zere voetspier
he mensen
als ik gesport heb heb ik vaak last van de spier van mijn voet. das best wel kut eigenlijk. ik ken er dan amper op lope. vadaag had k er weer last van. ik had zo van die pijnscheuten. das niet bepaald prettig |
Welke spier in je voet? Er zitten er nogal veel :p Kun je aangeven waar -ie zit? Heb je het in allebei de voeten?
Is het een spierpijn, en bedoel je de spier onderaan je voet > dan is het een goed idee om vooraf, tussendoor en achteraf je voet even te flexen. Pak je voorvoet beet en flex hem naar je knie toe. Dit kun je ook staand doen, door met 1 voet op tenen te staan, en dan zo te strekken. Misschien helpt het.. :) Als je niet het idee hebt dat het spierpijn is, dan weet ik het niet: dan kan de pijn heel veel oorzaken hebben. Ook bv. in een gewricht, of een pees :) |
welke sport? Skeeleren?
|
het is de spier onderaan in mijn voet
|
als het kramp is kan "je tenen naar je neus halen" wel eens helpen
|
Veel op blote voeten lopen is (meestal) een goed idee als je last hebt van je voeten/benen/rug. Zo stimuleer je de gevoelszenuwen in je voetzool, die zich dan beter zullen ontwikkelen. Doordat je beter voelt waar je op staat e.d. zul je een gezondere houding aannemen, en zullen je voetspieren sterker en flexibeler worden.
|
Citaat:
Verder zou ik eens naar je schoenen kijken, van slechte schoenen (slechte schoenen in de zin van niet geschikt voor jou voeten) kan je ook pijn in voet krijgen. |
Citaat:
De spier die van je tenen naar je hak loopt (alleen bij rechts trouwens). Echt zwaar irritant. Ik ga dan altijd op de zijkant van m'n voet lopen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |