![]() |
Meeting_vervolg
Ik dacht dat ik de poll wel zo zou kunnen wijzigen dat ze opnieuw zou kunnen beginnen, maar dat was niet zo. Om de boel niet te verwarren, houden we het in een meeting topic en is de andere dicht.
De 5 meest gestemde steden staan nu vermeld. LET OP JE KUNT WEER MEERMAALS STEMMEN! |
(y) zo groot is beter
waar is leidschendam :p Is het niet handiger om 1 optie per persoon te kunnen aanvinken, aangezien de opties nu toch al vrij beperkt zijn? Edit: zwolle |
nijmegen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil overal wel heen, dus ik kan net zo goed niet stemmen...
Maar ik heb dus wel gestemd, op allemaal :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Utreg of Amsterdam
Ik woon in Haarlem dus das lekker dicht bij A'dam en mn vriendinnetje woont in utreg dus dan heb k ook onderdak |
Citaat:
|
wat doet zwolle in de poll en waarom staat nijmegen er niet meer bij?
|
leidschendam ligt gewoon pal naast den haag :D
|
Citaat:
|
Citaat:
OPNIEUW :@ |
Ik denk wel dat er veel mensen op L'dam zouden stemmen, Drexz, Secret_Junky, ik, Sjek, Fishy_NL, DeVeroorzaker, eXo. Mja, hij hoeft niet in de poll hoor :P.
|
Citaat:
|
daar gaat Zwolle :'(
En ik nog wel denken dat we kans maakten :x |
muziek!!!
we moeten ook muziek kunnen draaien, ska ofzo. |
Citaat:
|
en vergeet je jongleerballetjes niet :p
|
oja a'dam
|
Citaat:
en ik ga ook Poi leren, dus misschien dat ik dat tegen die tijd ook wel mee neem. http://64.87.7.217/display.php?image=weaveturn.gif :cool: |
|
als 't glow balletjes zijn. uhhu... in 't donker ziet 't er idd best bruut uit.
helemaal met vuurkettingen. (y) http://www.homeofpoi.com/poiavi's.htm (check die Fire Poi on the beach door Rob Featherston ofzo. :p) |
ok dan, mot je maar ff wat tricks op de meet showen....
want je weet het he: je bent pas chill als je illt met je skills :cool: enzo |
gheh, heb voorlopig nog geen poi skills :p
jongleren 'n beetje gheh |
Citaat:
|
Vote Zwolle :D
Kzie jullie in het binnenhof! |
tis allemaal ver weg :\
|
pff wat is er nu leuk aan a'dam
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja ieder zun stad he |
Citaat:
maar hey, wie ben ik :p |
dan koopt iemand ergens anders wiet waar het goedkoop is, en dan betalen we die man/vrouw/jongen/meisje/onzeidig/opa/oma later terug.
-houd je bek, ik ben aan het lopen!!! [stoner]post[/stonerpost] |
Citaat:
dan ben ik egal dus stem ik op niets |
leidschendam gaaf :D not :rolleyes: maar beter doen jullie het gewoon wel hier :p
|
Doe mij maar Utrecht, hoewel dat nog steeds wel ver is, en dus pijnlijk aan mijn portomonnee... (Woon bij Eindhoven)
|
Citaat:
|
:p
haha ok dan stem ik bij deze op het dichtsbijzijnde aangezien mijn topografisch vermogen ver benden peil is heb ik alsnog geen idee |
Utrecht Rotterdam en Den Haag.
|
Citaat:
leidschendam!!!! (Den Haag) |
hell no, niet weer bij Den Haag.
Gewoon wat centraals. Utrecht lijkt me gewoon het beste. Daar is genoeg te doen. en waar de fuck komen al die n44ps vandaan die ineens willen gaan meeten? |
het maakt e eigenlijk nog steeds niet uit, ik kom heus wel, het is alleemaal ver!
datuM!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je vraagt een asielzoeker toch ook niet om meteen snert en spruiten te eten....:s |
^ :D
mjuh het wordt a'dam beterrrrr :) (of juig ik nu te vroeg?) |
ik vin dat ik veto-recht heb (y)
|
Ik zou natuurlijk heel vals de uitslag kunnen wijzigen :P maar zo ben ik niet. Denk dat het resultaat amsterdam gaat zijn...
Dus. Datum. ZUllen we eerst een mooie maand uitzoeken? April Mei Juni Juli Augustus? Of moet ik daar ook alweer een poll over maken? |
ik zie aan je dat je heel graag een poll wilt maken :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |