![]() |
[spam]Reclame pop ups
hallo
ik krijg de laatste tijd uit het niets popups op mij scherm met reclame. Het hoort niet bij een site, want als ik IE opstart met google als startpagina, verschijnt er ook af en toe een pop up. Ik weet echt niet hoe ik dit weg kan krijgen. Ik heb al meerdere keren ad aware(trial versie) gebruikt, maar blijkbaar blijft het erin zitten. Iemand die kan helpen? |
Probeer eens spybot S&D. Verder kun je de google toolbar installeren om pop-ups tegen te gaan. Maar wat ik je echt aan raad is een andere browsert te gebruiken en dan doel ik vooral op mozilla firefox (y) (ben zelf gisteren overgestapt op deze geweldig browser).
|
Als het van die "windows venstertjes" zijn met irritante teksten er in moet je de messenger service van Windows XP even uitschakelen.
Verder kun je Spybot S&D proberen zoals w4s4 al zei, en vooral Firefox ff installeren, IE is gaar. |
Wat ze zeggen, gewoon ff spybot of adaware instaleren,de nieuwe definities downloaden en scannen.
TIP Als je dit voor je neus krijgt: http://www.theinquirer.net/images/articles/activex.gif Gewoon altijd op No klikken. Tenzij het van microsoft, flash, en een bedrijf die je vertrouwd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind zelf mozilla een kut browser, geef mij maar opera (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond Opera ook fijn, totdat ik Thunderbird (tegenwoordig Firefox) ontdekte.. |
ach onderbouwing, ik vind het gewoon heel lelijk uitzien(en nee ik heb geen skins geprobeerd), tab browsing kan wel, maar als je een nieuwe tab wil moet je eerst naar bestand en dan pas een nieuwe tab. Hij opent links in nieuwe vensters en niet in tabs(kun je vast wel ergens instellen :p) en het belangrijkste, het heeft geen mouse gestures, iets wat uber fijn is (y)
|
Citaat:
Volgens mij heb je echt mozilla gehad zoals hier |
Citaat:
Link in nieuwe tab openen: CTRL+linkermuis En lelijk is het echt niet. Probeer gewoon eens de laatste Firefox. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehm, ik zal wel weer een noob zijn, maar wat zijn mouse gestures?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
gefeliciteerd trouwens ;) :p |
Met stopzilla kan je het verhelpen. Maar bij mij bleek het een virus te zijn. hij heet winpopup
Meestal geplakt aan een belangrijk bestand van windows. Meestal niet weg te halen. |
ik heb met Spybot S&D gescand en alle troep weggehaald, heb tot nu toe nog geen een pop up gezien. Volgens mij is het probleem dus opgelost. Bedankt :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |