![]() |
een orgasme
Probeer zo mooi mogelijk te omschrijven hoe een orgasme voelt.
Wat voor beeld heb je voor ogen? Ik zie dan altijd een berg en wat witte kristallen. Een ijs-koninkrijk. |
Citaat:
|
:eek:
|
Seks --> DoP?
:rolleyes: |
Gedachten staan op nul, en geniet gewoon. Ben niet zo;n beelddenker
|
Citaat:
Zijn er hier meer mensen die een beeld voor ogen hebben? :confused: Vind het wel grappig eigenlijk :) |
Kleurige vlekken? Kweenie hoor :P
|
Broodje unox reclame.. :rolleyes:
|
ik zie altijd grote vlaamse reuzen die door men tuin springen.. maar dat zouden ook best frikandellen kunnen zijn, ben er nog niet over uit..
|
ha geinig :D
Het begint met een tintelend gevoel in mijn onderbuik, en in de verte hoor ik de klokken luiden, want ja, ik weet alweer hoe laat het is... En raar maar waar als ik dan klaarkom slaan die klokken 12 uur....... |
Citaat:
|
Ik zie altijd lekkere mokkels waarbij ik heerlijk hun bek vol aan het gummen ben.
|
Citaat:
ik wilde net schrijven: ik zie dan geile meiden met lippen vol kwak |
Citaat:
|
6 maal tegelijk niesen, maar dan alleen het goede gevoel ervan.. x10.. en langer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een beeld voor ogen? Hmm. Ik geloof niet dat ik een beeld voor ogen heb, maar ik zal er de volgende keer *zucht* dat duurt nog zo lang op letten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe houd je het vol!!!! (y)
(zei de al 4 maanden droogstaande suusjuhh) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MMMmmm orgasme? Tja denk eigenlijk niet ergens aan. Het is meer het een zijn met je partner. En dat geeft echt een gigantische 'explosie'...
:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een topic...
:confused: :confused: :confused: |
tja ik zie eigelijk niks voor me als ik klaarkom.. kan alleen genieten..
|
Citaat:
Ik geloof niet dat ik ooit een beeld zie, heb het veel te druk om me dan nog iets te gaan visualiseren. |
Is deze nou nog open? :eek:
|
Ik wist niet dat het zó raar is om te vragen watvoor beeld mensen hebben als ze een orgasme krijgen.
Ik denk ook niet na en geniet ook wel, maar beelden voor je hebben is ook mogelijk. (n) zielig hoor...mensen die niets anders hebben te doen dan zeiken op topics! |
Citaat:
Citaat:
Dat sommigen menen dat ze een bepaald topic zouden moeten verzieken kun je naar mijn idee beter als hun probleem en niet als het jouwe beschouwen. |
Citaat:
|
:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |