![]() |
Op zoek naar:
Ik weet niet zeker of het hier mag, maar ik zoek een gedichtje en wel voor het volgende:
Een vriendin van mij, haar moeder is afgelopen weekend overleden en ik wil graag een mooi gedichtje op een kaartje zetten wat haar misschien een beetje kan 'steunen'. Maakt niet uit of het zelfgeschreven of bestaand is, ik ken er alleen niet zoveel. Dus als jij een gedichtje kent, of hebt geschreven wat van toepassing is, zou ik dat graag weten. Zelf ben ik slecht in het schrijven van teksten, daarom wil ik het graag op deze manier doen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt! |
Misschien dat er in het gedichtentopic 1-tje staat(boven aan het forum)?. Mooi gebaar zo'n gedichtje:). Ik weet zo uit mijn hoofd even geen 1. Misschien iemand anders, of kijk eens op google.
|
't Is nu wel reclame, maar ik zou je aanraden eens naar www.gedichten-freaks.nl te gaan. Daar staan tig van gedichten en je kan ze opzoeken volgens thema.
|
Letting go
My eyes are clouded Can’t see no future And I’m surounded With darkness there is no one Who can give me a light And don’t thry To keep me here For I will fly away And finnaly be free. I’m living here Behind a veil There is no one I can feel My eyes are clouded And all I can do Is lying here And letting go For I’m surounded With darkness No more bounds Who keep me close For I will brake them I am letting go There is no one Who can give me a light And don’t thry To keep me alive For I will fly away And finnaly be free. - singing-angel - --) van die site Ik ken de oorzaak van het overlijden niet, maar mss kan je via dit gedicht aantonen dat je begrijpt hoe ze zich voelt? Maar ik weet dan weer niet of ze zich zo voelt, dus kan het misschien niet toepasselijk zijn. |
zie je nog door betraande ogen
de dagen komen weer donker en zwaar gedachten dwalend als wolken aan een bezwangerde lucht zie je nog zitten gezicht verkrampt van pijn geen uitweg meer moe gestreden kanker het vrat je op wetend dat het nadert de dood het gevecht beëindigt een leven werd gestopt veel verdriet mijn dierbaar verlies flarden van gedachten als een mistige deken die neer daalt konden mijn tranen je maar doen herleven ik heb je lief je zoon - rinze - Misschien kan je deze wel gebruiken, maar dan is het mss wel nodig wat aanpassingen aan te brengen. :s |
Ik zat er over na te denken welke bestaande gedichten ik ken die toepasselijk zijn, en toen kwamen er al snel zelf regels in me op, zie voor dat gedicht mn nieuwe topic. Weet niet of het geschikt is, en of je het mooi vindt, maar anders mag je het wel gebruiken.
Verder vind ik: It's not totally extinguishing the light, just turning of the lamp, because the dawn has come altijd wel wat hebben, geen idee van wie t is. Sterkte iig, Liefs, Live |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |