![]() |
blowen..
is het eigenlijk ook zo dat als je veel hebt geblowd en harstikke stoned was, je de volgende dag niks meer kan herinneren van de vorige dag?:confused:
|
waar haal je die onzin vandaan? ik kan me altijd herinnere wat ik had gedaan ,leen soms vergeet je wel wat maar dat is niet vaak:eek:
|
Citaat:
het was maar een vraagje.. een vriend van me was laatst stoned en ik heb er zelf ook nooit last van maar dat heb ik ook nooit als ik veel heb gezopen, dus dat vroeg ik me gewoon ff af |
Citaat:
|
nouwwww ... ik kon me bepaalde dingen de dag erna toch nie meer herrinneren . zowel : nogmaar een beetje heel vaag.Tis dat dan andere mensen daarna vertellen wat ik deed :D.
|
Ik kan meestal altijd alles herinneren, maar vage dingen (bv. wie de kroeg binnenliep om 12:00) weet ik echt niet meer, maar dat is ook niet relevant. :)
|
nou ja dat ligt eraan
kijk als je een joint rookt dan voel je je heel stonederig en als je dan geschept word door een auto omdat je niet oplet bij het oversteken kan het wel zo zijn dat jeje de volgende dag niets meer herrinnerd en dan een enorme hoofdpijn hebt. ik raad dus aan om altijd eerst naar rechts, dan naar links en dan weer naar rechts te kijken alvorens je oversteekt want je weet het: een ongeluk zit in een klein hoekje! |
zeker als je gewoon totaal niet kan brommer rijden :/
|
shut up
ik kan heel goed brommerrijden |
ja maar ik vergeet nooit alles, kleine dingetjes, hoe een film in mekaar zat bijvoorbeeld, er zitten dan allemaal kleine fragmentjes in mn hoofd de volgende dag maar ik heb geen id waar de film nou over ging :D
|
ja kan ... maar nooit alles
|
ach je zal je wel hebben ingebeeld dat je stoned was en nu heel stoer vertellen dat je het bent geweest en je opeens nix meer kan herinneren net zoals al die mensen die zeggen "bOh... ik heb gezopen!20 bier man!ik kan me nix meer herinneren!"
dusse of je leidt aan geheugen verlies of je bent aant lulle |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |