![]() |
Revostyler
Hey..
Wie heeft ervaringen met de Revostyler [o.a bij tell sell te koop] Ik ben hem misschien van plan te kopen [maar niet op tell sell.. }] maar ik wou voor dat, wel even weten of er mensen zijn met positieve/negatieve ervaringen |
ik heb er alleen maar slechte ervaringen mee.... wat is het eigenlijk? :confused:
|
Dat is toch om je haar glad te maken?
|
Mijn tante heeft 'em, ze vindt 'em hé-le-maal geweldig!
|
Citaat:
Dus als ik het goed begrijp, weet je niet wat het is, maar heb je er wel slechte ervaringen mee... :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
vast niet |
Over TelSell..
Je weet dat ze produkten gewoon inkopen voor een redelijke lage prijs.. En er een andere naam aan geven zodat ze het voor duurder verkopen dan dat je het elders zou kunnen kopen (als je weet waar). |
Citaat:
|
Er is op google trouwens een hoop info over te vinden..
|
Citaat:
Maaruh, ik denk niet dat daar ook betrouwbare ervaringen op staan... lijkt me |
De split ender vind ik geweldig alleen heb ik helaarsch geen lang haar:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ghehe dat zei mn psychiater ook al |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bent ook al dom als je zulke fabeltjes geloofd.
Oh trouwens ze hadden ook een afslank gel, je hoeft het alleen op te smeren en terwijl je op de bank chips ligt te eten verandert je lichaam in dat van een supermodel. :cool: Misschien iets voor mij! Iemand positieve ervaringen? |
Oh die afslankgel! Je moest je volgens mij daarna ook inpakken met een soort huishoudfolie. En zo'n sexie fietsbroekje aan!
|
Citaat:
maar het zou kunnen, en daarom vroeg ik of er toevallig ervaringen waren, want ik heb ook van mensen gehoord die het wel vonden werken.. dus. |
Citaat:
|
ik ken iemand die hem heeft, is er positief over.. maar als je je haar wilt stylen kun je beter een stijltang kopen denk ik
|
Bij mij werkt ie niet :(.
|
Als je hem voor maar 6,95 hebt gezien, kan je het altijd proberen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker puh :p
|
:d
|
nee mariejen, als je uitgeluld bent moet je de volgende smilie gebrukken: :(
|
Citaat:
|
Ik kreeg hem, ik gebruikte hem en het werkt....
Maar toen kreeg ik een nieuwe fohn een maandje later, en toen had ik hem niet meer nodig .... de fohn deed dat werk. |
dood aan tel-sell.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |