![]() |
Hoi had een vraagje :
Ik heb een account bij lycos.co.uk, en ik maak daar gebruik van een MySQL Database, maar aangezien die superlangzaam is, vraag ik jullie of dat ik ook een ander Database kan gebruiken van een ander server, maar ik moet wel op lycos kunnen blijven: Is dat mogelijk of uhh... praaat ik maar wat Thanks;) |
meestal onmogelijk..
bij f2s kon het toen wel.. dan ging je ook connecten met db.blaat.f2s.com oid.. maar bijna alles is localhost, dan is het niet te doen.. je moet een 'db url' hebben om vanaf andere host te connecten .. |
misschien is het te proberen door eht connect stukje van de php op de andere server te draaien; dus een gedeelte van je php bestanden op lycos en de rest op die andere server...
maar als je toch een andere server hebt; waarom niet alle php daarop; zo goede (reclame) parst lycos ook al weer niet |
Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp.. maar ik doe een gooi..
Je hebt een database.. En je hebt een php-script En je wilt het beide op andere server hebben hosten, dat kan dus gewoon.. Je kunt aan Questor vragen of hij je een database wil aanmaken voor je op endoria.net en dan laat je het php-script wat op lycos staat niet met localhost verbinden maar met falcon.endoria.net www.endoria.net of admin@endoria.net voor endoria info |
Citaat:
|
Citaat:
[aan deze post kan dus geen rechten aan verleend worden!] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21. |