![]() |
natuurkunde = BAH!!!
ik haat natuurkunde in de derde laat ik het zeker te weten vallen, door dit k*t vak kan ik niet naar de HAVO!!!!!!!!!!!!!
|
Ik vind het wel een leuk vak, je moet er wel veel aan doen om het te begrijpen, maar toch, je kan er leuke dingen mee doen
|
Het is een KUTVAK!!! Ik vond het in tweede en derde niet supermoeilijk, maar het gaat gewoon nergens over.. van die on-interessante dingen uitrekenen...het slaat gewoon nergens op! Het boeit me gewoon totaal niet! Daarom heb ik ook echt geen natuurkunde en scheikunde gekozen, er zijn wel belangrijke vakken dan die!!!
|
Ik vind dat het wel ergens over gehad, want het komt best vaak terug met sommige dingen. Misschien heb je daar nu nog niets mee te maken, maar straks wel!
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Melanie!! (23-02-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
|
[Dit bericht is aangepast door Melanie!! (24-02-2001).] |
er is helemaal geen probleem...
geef alleen mijn mening over natuur en scheikunde... |
Wat willen jullie dan? Huisvrouw worden?
Natuur & scheikunde zijn exacte vakken, net als wiskunde. Ik wil even zeggen dat wiskunde het belangrijkste vak (op engels en nederlands misschien na) is wat je krijgt. Bijna elke studie die je na je middelbare school doet is wiskunde voor nodig. Bovendien ken ik wel nuttelozere vakkan dan Na & Sk: Frans, Duits, ANW en CKV. Iedereen op de wereld krijgt natuurkunde en scheikunde. Maar als je naar de overige EU landen kijkt, zie je dat ze vrijwel allemaal maar 2 talen op school leren, terwijl wij er 4 en soms 5 (Latijn) krijgen! Gegroet, Niek niek@verlaan.org |
Citaat:
ik bedoel maar = b.v. tolk, daar heb je talen voor nodig, en iets met kinderen, b.v. kinderverzorgster ( na en sk = NO WAY!!!)>verzorging ,dus na en sk zijn echt niet een van de belangrijkste vakken want belangrijke vakken mag je niet laten vallen en na en sk WEL, LOSER!!!!!!!!!!!!!!!!UITGELULD!!!!!! word jij maar huisMAN!!!!!!! [Dit bericht is aangepast door Melanie!! (02-03-2001).] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |