![]() |
firewire
Ik heb voor mijn ipod een firewire aansluiting nodig
Wat mag dat kosten? alvast bedankt Sten |
wat jij wel dat het kost he?
ik neem aan dat je nog geen firewire op je pc hebt zitten? dus een pci kaartje nodig hebt.. www.tweakers.net/pricewatch doe eens kijken.. |
Blegh, zit er echt geen USB2 op? Snap niet wat mensen met firewire moeten *zucht*. Als het er echt niet opzit kun je een firewire kaart kopen voor zo'n €25 / €30 bij je lokale computershop. Let erop dat je dan ook nog een kabel nodig hebt, á €7 ongeveer.
Terwijl USB2 sneller is, en goedkoper. Oh well. Apple... :p [edit]Hey crypta, doe's niet zo eng![/edit] |
Citaat:
firewire is best een flop geworden eigenlijk, helaas werken veel imaging aparaten er nog wel mee.. zoals onze digitale videocamera.. erg jammer maarja.. beter dan een seriele kabel :p |
Firewire bestond eeuwen eerder dan USB2 :p
op mijn laptop zitten een usb1 en een firewire aansluiting... als ik een externe schijf of dvd-writer wil aanlsluiten móet ik dus eigenlijk wel firewire gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
Apple roelt. :cool: :p |
hmmm, Firewire heeft in ieder geval geen last van die andere Mickey Mouse apparaten....
|
Citaat:
|
Ik heb voor mijn Pod een firewire kaart gekocht bij MyCom, was 19 euro. De kabel zit bij de iPod.
Bij Vobis zijn ze 16 euro, alleen daar waren ze op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |