![]() |
Deukje in mn tand + zwart puntje
Sinds dat mn brackets eruit zijn heb ik een deukje in mn voortand. Het is een heel klein deukje met een zwarte stip er in. Het lijkt op een gaatje, maar ik weet het niet zeker.
Weten jullie wat het kan zijn? En als het een gaatje is, kan de tandarts dat dan vullen, zodat je het niet meer ziet? Hoe doen ze dat? |
Gaatje :evil:
Volgens mij kan hij het wel vullen ook zodat je het niet meer ziet. Echter is mijn tandarts zo grof dat je het dus bij mij wel ziet, maar ja. Volgende keer maar even een rondje laten bijslijpen. En gaatje op je voortand, kies of hoektand gaat allemaal hetzelfde. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ook 2 jaar met het gaatje rond gelopen (dat gaatje kwam trouwens door een stukje plastic wat ik als flosdraad had gebruikt. Dat was afgebroken en blijven zitten....). |
Als je met brackets blokjes op je tanden bedoelt, zou ik niet zeker zijn dat het een gaatje is. Nadat mijn beugel eruit was, had ik allemaal van die deukjes en bruine vlekjes op mijn tanden. ik denk dat dat lijm is of zo die achtergebleven is. De tandarts heeft mijn tanden dan gepolijst en nu is het al beter, maar helemaal weg is het niet :|
|
ik denk dat je kaak eruit moet
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je niets nuttigs te melden hebt zeg dan niets... |
Ik denk ook niet dat het een gaatje is, meer iets van de beugel.. dat zie je wel vaker. Maar goed, ga er eens mee naar de tandarts, misschien kan hij het weghalen (of 'repareren' wanneer het wel een gaatje is).
|
Ik heb op bijna elke kies (bovenop dus niet aan de zijkant) een zwart puntje. Dit zijn geen gaatjes maar wel zwakke plekken.
Ik moet met Fluor spoelen om weer een goede beschermlaag aan te leggen, anders wórden het wel allemaal gaatjes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |