![]() |
fantomas @ paradiso
paranoid android wist me te vervullen met blijdschap, want:
fantomas komt naar NL! 26 mei in paradiso, melt banana en flat earth society als support wel 18 euro :| en toen kwam ik erachter dat ik dan zelf moet spelen (zzz) |
das heel leuk en geweldig
maar wat is het voor soort shizzle? |
Citaat:
met meneer mike patton en (ex)leden van veel verschillende bands als slayer en the melvins |
Ik weet nog dat je het ooit hebt geprobeerd om het mij aan te smeren. Wat ik niet meer weet is hoe ik reageerde.. Dus ik download opnieuw.
|
Nice !!!
Ik heb alles wat Patton heeft gemaakt altijd wel gewaardeerd, maar dat melt banana als support mee komt is te gek !! |
wat een hip nieuws, en melt banana als voorprog woah! :cool:
dan kan ik die ook eens zien, maar 18 euro hmmhm! |
wat een kutprijs, net zo debiel als 15 euro voor Auf der Mauer
|
moet ik heen.
klaar. |
Ik zou erg graag willen, maarja, jammergenoeg midden in de examen periode. (n)
|
Mike Patton is geweldig!!!
ik heb me eigenlijk alleen maar verdiept in tomahawk en faith no more, maar dit moet ik ook eens gaan luisteren ja (toevallig zei ce-el-wan gisteren tegen me "download fantomas eens") |
Citaat:
die laatste heb ik niet (mooi artwork!), maar die 1e is echt fucking cool. 30 nummers alleen maar vreemde shizzle. van grindcore tot rare improvisaties van soundscapes tot gelach fragmentarische muziek |
Kheb ze een aantal jaar geleden gezien in de baroeg, op ongeveer een meter afstand van mr. Patton.
Ik was er alleen bij omdat m'n zus 'm zo'n lekker ding vind en eigenlijk vond ik toen het voorprogramma beter (Ex-girl). Het is allemaal mij wat te rommelig en vaag. |
ik wil er ook zeker heen
|
Citaat:
|
aanwezig
|
jullie wel :(
|
klinkt interessant, Patton kan ik wel waarderen
|
Citaat:
die 1e en 3e horen lekker experimenteel/vaag te zijn ben nu nieuwsgierig en aan het downloaden |
nieuwe plaat is geniaal, 1 nummer lang wazige poep; zo hoort het (Y)
|
Lombardo heeft trouwens wat percussie ingespeeld voor de Dawn of the Dead remake (Y)
|
dawn of the dead remake (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |