![]() |
3 maanden seks - saai!
Ik heb nu bijna een jaar een vriend, en sinds 3 maanden hebben we ook seks.
Op zich is het allemaal wel heel fantastisch enz. Maar het wordt ook een beetje saai. Hoe kan ik het minder saai laten worden. Normaal gesproken ben ik zelf nogal verlegen, maar misschien moet ik me daar dan overheen zetten. Iemand tips? |
Je hebt pas drie maanden seks en het is nu al saai? Dan doe je toch echt iets verkeerd...
Variatie? |
Afwisselen he, met standjes enzo... maar zelfs als je niet afwisselt kan ik me niet voorstellen dat het na 3 maanden al saai is :confused: . Vind je het wel echt lekker?
|
Jawel... ik vind het ook wel lekker. En ik kom ook klaar... maar het is eigenlijk nooit zo heftig als dat ik het zelf doe.
Maar natuurlijk wel het speciale gevoel om bij hem te zijn... |
Misschien komt het ook wel doordat jij verlegen bent (en hij misschien ook?). Dan durf je toch niet zo spontaan te zijn in wat je doet en ben je misschien wat passiever. Dat heb ik zelf nl.. :s :o
|
Citaat:
|
Het is je eigen vriend, moet je daar nou nog verlegen bij zijn?
|
Citaat:
Dus ik zou er met 'm over praten.. :) |
Citaat:
Varieer, doe gekke standjes, doe het op rare plekjes, als je het leuk vind gooi je er wat dirty talk bij. Masturbeer es samen, ook wel intiem en spannend ook! |
Fantasieloos kind. >:]
|
Koop desnoods een zon boek met standjes en doe ze allemaal na ;)
|
wow... :eek: 3 maanden sex al.... nounou, ja, kan me voorstellen dat het dan saai wordt... :rolleyes: maar goed, probeer verschillende standjes uit, gebruik wat attributen en vooral, praat met elkaar, durf jezelf helemaal te geven, vis uit wat je vriends fantasie is en speel die na, geef een striptease, verschillende plaatsen... weetikveel, je zult toch wel iets kunnen bedenken?
|
sorry word bij mij nooit saai..
ga eens wa naders proberen speeltjes enzo |
Tja, als het lekkerder is als je het zelf doet, kun je ook proberen samen te masturberen.... verder inderdaad gewoon leuk wat dingen uitproberen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |