![]() |
Harbour + Pansy Division in dordrecht (gratissss)
|
waarom in dordrecht
|
Wat is dat nou voor vraag.
Heeft chris die flyer gemaakt? |
Citaat:
waarom in dordrecht? |
hoelaat speelt harbour? (m.a.w. is er een trein terug te halen?)
|
er is zeker een trein terug te halen
voor 12en klaar |
pansy division is ramones punkrock.
maar met een extreeeeem gaye attitude zeer vermakelijk! |
mijn laatste trein vertrekt om kwart voor 11 ;)
|
ik ga eens ff informeren hoe laat wij ongeveer spelen ;)
|
dordrecht :(
|
accelerators.
kom aff!!!! |
Ik kom zot voor harbour ;)
Waarom in dordrecht? Omdat de mensen die dat organiseren daar programmeren in een zaal en t hen wel leuk leek om een showtje met deze bands te doen in Dordrecht. Logica toch. |
en omdat PD elke tour al in dordrecht speelt, omdat ze daar vriendjes (i against i) hebben zitten...
|
ken alle 3 de bands niet. wat is het voor iets?
|
Misschien dat ik wel even kom kijken, dordrecht ben ik zo, is die popcentrale een beetje te doen vanaf het station? :)
|
Ik zou de bus pakken. Lopen is toch wel gortig. Als je toch wilt lopen. Uit t station rechts. Voorbij de eerste stoplichten. de straat rechtdoor in(muziekwinkel aan je linkerhand). Weer rechtdoor tot aan de stoplichten. Dan gaat de weg naar rechts en kun je kiezen om links te gaan of rechtdoor. Ga links....alsmaar rechtdoor. Weer stoplichten. Weer rechtdoor. Volgende stoplichten linksaf. Volg die weg tot je een molen ziet aan je rechterhand. Ga de straat voor de molen rechts en dan weer rechts. Groot pand aan je rechterhand schuin tegenover wat woonwagens. Daar ist.
Bus stopt daar ook meen ik. |
ik heb eens gerend, voor die malkovich let it burn show ;)
en Sigur: the accelerators zijn een stel punkrock kids. ramones achtige punkrock met puberale teksten. niet extreem poppy, wel een rauw randje. Harbour, speel ik in, is een beetje melodieuse hardcore. A la better than a 1000, shelter, ignite, gorilla biscuits, turning point, insted e.d. maar met een punkrock touch. wel echt zingen enzo, weinig tot geen geschreeuw. en ex-crivits leden... pansy division komen uit de states. poppy punkrock met een gaye attitude. erg vermakelijk. echt een entertain band. |
Heel mss dat ik daar ben..
maar Popcentrale is een kutzaal.. |
ik ben er wel. meezingend met de homo-liederen van Pansy Division.
|
Citaat:
Wel erg cool gedaan ! |
die mp3 van harbour is echt gaaf! Ik wil jullie nog een x checken, maar dordrecht eindhoven is een beetje ver :S
|
Citaat:
|
popcentrale is qua indeling veranderd, waardoor je niet meer met een paal midden in de zaal zit
PLUS gratis entree en nooit vol genoeg! |
Nu t podium anders staat is t een prima zaaltje en ruimte zat voor een show als deze.
|
hmm misschien dat ik wel kom ff kijken met vervoer
|
|
up!
het is morgen! en new black is geniaal! nog altijd gratis. en goedkoop bierrrrr. en mij krijg je er eventueel kado bij! |
wat een kutshow arr. ;)
|
Citaat:
Kun je kunstjes? |
ik wel...
ik ben een enorme show man... |
Hoe laat moet je spelen ??
Wil opzich wel ff langs komen, maar de het weer zegt ook dat het ideaal skateboard weer is.. Keuzes, lastig zeg :p.. |
niet focken met dordrecht bitches...
:cool: |
Citaat:
en dan om 22.00 uur in de popcentrale zijn! :P |
Skatepark in dord is supercool. Als je uit t station komt....links gaan....alsmaar rechtdoor totdat je bij de rivier bent(merwede? of hoe dat ding heet). En daar ligt t aan onder de brug.
|
MM jah dat skatepark is wel sweet jah..
Alleen in de tijd dat ik nog in Dordt kwam, kwam ik meer voor andere dingen :P.. Maar mss ben ik er vanavond dan wel, kijken wat mijn homies gaan doen :P.. En anders kom ik denk ik sowiezo wel ff langs, als het pas om 22.00 uur is.. |
Citaat:
haha zo verkoop je jezelf arjan;) |
Citaat:
|
skatepark is wel vet daar
was dat niet Westerkade?? Anyway in Dordrecht is ut niet verkeerd met die rock-bandjes enzo Junks lijken ook af te nemen :) |
Citaat:
|
21.00 zaal open
21.30 accelerators 22.15 harbour 23.00 new black |
hoe laat gaat de waterbus ;)
|
woon je in ridderkerk? ;)
|
Zwijndrecht :eek:
|
ow!
gewoon de trein! en het is heerlijk fietsweer... ik zet je op de gastenlijst anders... |
Citaat:
|
new black is wel een intense kutnaam zeg.
|
Citaat:
extreem poppy zoals Bis (van dat powerpuffgirl liedje) en The Yeah Yeahs enzo... met 2 chicks in 1 band :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben niet zo dedicated en sxe :p.. Maar ik kom nog wel een keertje langs als het beter uit komt.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |