![]() |
harrrdcore in zeeland
http://i.myspace.com/73/76/396737/6306858_l.jpg
a step apart bevat uw lieftallige facethetruth op bas ;) |
in hoeveel fucking bands speel jij wel niet dude?
waar haal je de tijd vandaan om zoveel te oefenen? (en zeg nou niet: door niet te blowen) :p |
Citaat:
2x per week oefenen 1 band ligt een beetje stil. en 1 band in aantocht... en ja ik heb verder geen leven, geen vriendin, geen sport enzo... |
Citaat:
en die stil liggende soporific? |
juist.
en waarom Soporific stil ligt weet ik ook niet helemaal... is niet de eerste keer en komt vast wel weer goed |
Ik wil er wel heen, David zou checken of hij me vervoertechnisch kon ophooken vanuit Rotterdam.
En speelt Soporific niet op Factorycore? |
Citaat:
ohjee....nou begint hij ook al... dan is ook het punx.nl festival |
Citaat:
|
Citaat:
ik zit op m'n stage, ik ben (redelijk) nuttig bezig en overdag blow ik nauwelijks. |
edge is voor homo's
|
Citaat:
|
hoe lekker is ranja!
en wouter, nee die show van Soporific was in januari daar... EN mijn tape-output heeft t begeven, waardoor ik geen platen meer kan opnemen baasje :( |
Citaat:
edge heeft hier niks mee te maken (behalve dat A Step Apart speelt en een edge band is ;)) |
Citaat:
|
zucht...
gaan we weer ;) explain... |
Citaat:
|
Citaat:
Op een bepaalde dag kregen zij een besmettelijke ziekte. Om deze 'melaatsen' te herkennen werd er een kruis op hun hand gebrandmerkt.... ohja: ';)' |
melaatsen zijn mensen met lepra (y)
|
haha michiel's flyers zijn meesterlijk (y)
|
ik kom niet (y)
|
:D (y)
|
:confused:
|
Citaat:
|
(y) poging 2 dan
|
moet ik het dan blocken als tegenstander?
zoals bij het echte spel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
|
psst je bent aan t mee helpen je eigen topic vol te spammen... is niet zo slim ;) :p
|
o ja: kom affffffffffff
ofzo. |
als iedereen nou gewoon eens afkomt naar die show.
kan ik jullie mooi op jullie muil hoeken |
Citaat:
nee k zal niet van de partij zijn ook al is uppercut erg vet live, dan nog eerder naar t punx.nl feest maar t zal waarschijnlijk gewoon in haarlem blijven worden |
de vraag is natuurlijk: speelt ASA een Chain cover?
|
Citaat:
de vraag is: wat doen ze aaaaaan? |
Citaat:
|
Citaat:
maar uppercut shows in zeeland staan garant voor een zaal die los gaat. (omdat er voor de rest van het jaar geen drol te doen is inderdaad :D) |
ASA doet geen chain cover.
Harbour binnenkort wel ;) en ik doe mijn first step, carolinas handshaking shirt aan, onder mijn livewire handstiched zip-up hoodie. en een kappa broek en mijn, nog aan te schaffen, nieuwe nike air max. natuurlijk! |
Citaat:
maar ja de vorige keren dat ik uppercut live zag ging de zaal sowieso wel los maar ja te ver en te weinig interesse als je eens met een van je tachtig bands in de buurt van Haarlem speelt kom k wel n kijkje nemen en neem k meteen die black friday 29 demo voor je mee (y) |
Citaat:
|
Citaat:
met alle bands tegelijk zelfs ;) |
Citaat:
hipster :p |
Citaat:
|
Citaat:
maar k ga er niet vanuit t is in dat kraakpand de lange wijver o.i.d. zekers? |
Citaat:
|
ik heb geen idee welke zaal en wie er spelen.
alleen Harbour en ASA staan pas vast... |
zal vast wel de weiver zijn want er is niks anders daar
|
Citaat:
|
Citaat:
whahaha hoe lame eigenlijk man t boeit toch geen fuck hoe je er bij loopt op dat podium? als je de zaal maar in beweging krijgt, en ik denk niet dat zo'n zaal dan zit van... "nou er staan 2 dudes in een rood shirt op het pdium... hier ga ik echt niet op moshen hoor" :p |
Citaat:
|
Ik kom Oud Zeeuwsch moschen naar alle waarschijnlijkheid. En arjan doe je jas weer aan op t podium en bust die shit! :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |